Haha får ikke tid til noe om man skal være her inneNei nå måtte jeg sette meg på en kafé for å holde følge hertror ikke jeg kommer meg hjem herfra selv om det er 10 min unna hjemme
Planen var å strikke i dag, men får kanskje revurdere det litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha får ikke tid til noe om man skal være her inneNei nå måtte jeg sette meg på en kafé for å holde følge hertror ikke jeg kommer meg hjem herfra selv om det er 10 min unna hjemme
Planen var å strikke i dag, men får kanskje revurdere det litt
![]()
Å? Vei arbeid?Veien jeg triller til byen er stengt så![]()
Det tror jeg ogsåTipper hun blir på første
Nope topp tjueSer sånn ut![]()
Hadde dere sluttet å skravle sånn så jeg kunne Googlet så jaFinner fu det da?
Ja, får prøve på det. Har ikke gått enda heller daDet er bare å hive deg på når du kommer ut igjen![]()
Du er jo kjempe flink selvJaJeg er jo ikke så dreven ennå, men kjenner det begynner å komme seg
Du er jo kjempe flink!
Nei, det er sant. Bra de passer på oss uansett daHåper jeg også! Får ikke gjort stort mer enn hva jeg gjør uansett!![]()
Må ringe egt t jeg menNei, lurer på om jeg skal prøve å gå i dusjen. Hvis jeg tørr for dere skravler da i fra meg![]()
Var det da! Jeg prøver å holde følge men er jo umulig!Nei, lurer på om jeg skal prøve å gå i dusjen. Hvis jeg tørr for dere skravler da i fra meg![]()
Hehe der skjønner jegJa, det skjønner jeg! Jeg var frustrert mange ganger jeg og.![]()
Han ønsker seg kompressor,men den får han kjøpe selv. Han har sett seg ut ett verktøyskap for noen mnd siden som jeg tenkte jeg skulle overraske han med... blir sikkert sur for den koster litt penger men glad for verktøyetDet er godt det
Hva ønsker han seg?
Og jeg skal i et møte liksom....Jeg må dusje så det blir vel noe sånn her også etterhvert...
Fant du noe mer i går da?det gjør du rett i. sove godt![]()
Skulle vært der og hold treg i hånden ♡Han er flink. Men jeg gruer meg intenst for det![]()
Blåser det jeg makterMå blåse hardt da
Ingen tvil om det, endaJepp, idag er du trygg![]()
Kan ikke ha dette tempoet hele tidenDet er det ja
Dere altspHehe overrasker ikke altså![]()
Bedre enn å mæte de i tangafikk kastet på meg en topp og en shorts