Er det fint der?Dere får komme over grensa igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det fint der?Dere får komme over grensa igjen![]()
Kjedelig når det blir sånnHar blitt kastet ut noen ganger bare idag jeg![]()
Fillern, det visste jeg joSveriges nasjonaldag, men de har ikke tog osv som i Norge så rett og slett en rød dag![]()
Varmt men lite solDa er jeg oppe og skal ha meg noe mat...
hvordan er været til dere i dag?
Her er det sol og 11.6° i skyggen... så allerede varmere enn i helgen![]()
Tenkte på det akkurat når jeg skrevSkal unngå inntak av kalsium når man tar jerntabletter, helst en time før og en time etter. Ikke så glad i melk egentlig men det viktigste er andre type melkeprodukter![]()
Nei ikke santSkjønner meg ikke på de![]()
Sove godt dajeg skal prøve å slappe av/sove halvtime-trekvarter før vi må ut igjen så snakkes![]()
Velkommen hjemHjemme igjen nå
Takk du ogsåGod formiddagJeg sovnet på et blunk i går og var utrolig deilig å ikke våkne til en sau
Prøver å lese meg igjennom de manglende timene jeg ikke var innom, men det blir jo nesten umulig
dere er så flinke til å skravle
Håper alle får en din dag i dag
![]()
Da blir det traveltTror ikke det![]()
Åkej, ikke skole/barnehage idag da? Gikk det greit hos tannlegen?Greit nok
Vært hos tannlege med mellomste, nå slapper vi av hjemme
Du da?
Ja, det blir spennendeden ble bestilt på barnashus igår siden vi dro på bomtur til butikken deres :/ blæææ... så håper den kommer fort dagleder meg til å se hvordan henne reagerer. http://www.babybanden.no/products/b...ro5apwHd8gyY1ow91SSNCvrYsE6gXM-JkcaAnyI8P8HAQ
Greit. Men ble en kort natt så trøtt
Den var finden ble bestilt på barnashus igår siden vi dro på bomtur til butikken deres :/ blæææ... så håper den kommer fort dagleder meg til å se hvordan henne reagerer. http://www.babybanden.no/products/b...ro5apwHd8gyY1ow91SSNCvrYsE6gXM-JkcaAnyI8P8HAQ
Øy, jeg er da bare 7 minutter bak!?Jeg er ihvertfall ikke like langt bak som deg![]()
Det var det. Men så tjente bøndene bare mindre og mindre. Mange gav deg og dårlige bærsomre. Så da ble det lit bær. Lurer på åssen årets sesong blir. Betaler gjerne ekstra for norsk bær kontra belgiskJa det virker som det var mere førOg mindre nå
Og prisen stiger jo også
![]()
Ikke spist ennå?Burde og det
Topp ti herNei. Eller, holde meg blant de 20 beste ;-)
Absolutt helt innafor!Innafor?![]()