Gjør det daSkulle jeg gjort også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det daSkulle jeg gjort også![]()
God formiddagGod formiddagJeg sovnet på et blunk i går og var utrolig deilig å ikke våkne til en sau
Prøver å lese meg igjennom de manglende timene jeg ikke var innom, men det blir jo nesten umulig
dere er så flinke til å skravle
Håper alle får en din dag i dag
![]()
Vurdert lege om det ikke bedrer seg?Føler ikke vi gjør annet enn å sprayehun griner fordi hun har slim i halsen som hun ikke får opp stakkar
![]()
Min går inn med sko hele tidenJa. Har ei som griser og roter mye her nede, så alt må vaskes ofte
Hyggelig med så mange bedringsønskerHuff, håper du snart føler deg mye bedre!
Har ikke nådd det jeg hadde enganTror du må det. Hvis ikke blir det fryktelig stille fra deg resten av mnd![]()
Her er det lettskyet og 17 graderDa er jeg oppe og skal ha meg noe mat...
hvordan er været til dere i dag?
Her er det sol og 11.6° i skyggen... så allerede varmere enn i helgen![]()
Hun setter seg bare ned når jeg gir henne noe. Og forsøker å spise altDe er så søte når de gjør slik! Prøvd å gi henne en pinne eller noe? Se om
Hun går mens hun holder den?
Sov godtjeg skal prøve å slappe av/sove halvtime-trekvarter før vi må ut igjen så snakkes![]()
Åja, bor du i Sverige?Sveriges nasjonaldag, men de har ikke tog osv som i Norge så rett og slett en rød dag![]()
God bedringGod morgen alle sammen! Her blir det hjemmedag med syk gutt, og syk meg![]()
Snaaart skolejentegjett omN blir 3 år på halloween. lille jenta mi som begynner å bli stor jente
![]()
Vi har ei veldig sosial frøkenÅ så koselig da
Var nok godt detTakk. Ble en time
Nei absolutt ikke. Glad var vi begge når han slutta på deSkjønner han godt! Ikke morsomt med slike tabletter!
Ha en fin dag du ogsåGod formiddagJeg sovnet på et blunk i går og var utrolig deilig å ikke våkne til en sau
Prøver å lese meg igjennom de manglende timene jeg ikke var innom, men det blir jo nesten umulig
dere er så flinke til å skravle
Håper alle får en din dag i dag
![]()
SpennendeVære litt ute, tegne litt og muligens lage litt kjeksogså begynt å lage en helt spesiell drink fra egypt de tradisjonelt bryter fasten med
![]()
Ikke minMin er satt på nå
Ja. Det er kanskje santSiden mannen tar det såpass sjeldent tar det gjerne lengre tid![]()
Evt ikkeHaha, lucky rørlegger![]()