Kjør pentSkal kjøre MJ i bhg så kommer jeg tilbake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjør pentSkal kjøre MJ i bhg så kommer jeg tilbake![]()
God formiddag og god bedring til dere beggeGod morgen alle sammen! Her blir det hjemmedag med syk gutt, og syk meg![]()
Ja gikk veldig fort.Wow, hadde det gått fort hele tiden da? Alt gikk bra?
Okei, DET er tøftJeg ble utfordret til å klare 10000 på en måned i fjor![]()
Hun ligger langt foran meg og. Du hakk i hæl400 foran meg sllerede
Det var braKjedelig å gå glipp av eksamen liksom:/ enda den ikke er for neste uke da men. Nå slipper hun da det og får den med seg![]()
Greit. Men ble en kort natt så trøttGod morgenSov godt i natt vi, enn dere da ?
Ja fikk detDu fikk hvilt litt?
Nå borte igjenVar den borte?
Her skal vi snart ut å kose oss i sola ❤
Så kos daJa var detogså kom snuppa inn i senga og ville kose før det var på tide å stå opp
![]()
Er detJa er jo unikt og spesielt.
TakktakkGod formiddag og god bedring til dere begge![]()
He he godt å høreEr ikke så ofte så, men i grunn heller ikke så ofte han slipper ei eske på foten min. Haha
300 innlegg på under to timer?Sånn er det ofte
Det klarer du lett snuppaNei. Eller, holde meg blant de 20 beste ;-)
Spiste knekkebrødHva spiste du?![]()
Dere har noe lignende ja. Mannen ligg navn er ikke så vanlig. Så sliter med å finne fornavn som skal passe til det som mellomnavn om vi får en sønn en dagOk.
Begge navnene til OJ er oppkalling. Og J er litt spesielt da alle mennene skal ha det mellomnavnet. Så manen har også det.
SE er S bare fordi vi fallt for det( spesielt mannen, jeg måtte venne meg litt til) og E oppkalling etter min søster og mor.
Å så koselig daÅjada, hun elsker barnehagen, også skal tanten hente henne i dag for at hun maste seg til det i går![]()
Vi får vel også fargelegge litt samt lage noen kjeksJa stemmer det
Ble vel stresspåkledning?Oi jeeez der ringte mannen. rørleggere rett rundt hjørnet og her sitter jeg i en liten tanga