Ja er jo unikt og spesielt.Tja litt spesielt men sikkert et navn man blir vant til etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo unikt og spesielt.Tja litt spesielt men sikkert et navn man blir vant til etterhvert![]()
God bedring til dere beggeGod morgen alle sammen! Her blir det hjemmedag med syk gutt, og syk meg![]()
Vil gjerne ham er jobb i grunnGodt med litt fri iblant da![]()
Ikke min hellerJeg også, står faktisk på listen minmannen er ikke enig da men
![]()
Ja, han skal ha skryt for detFlink mann dey
Sånn er det ofteOg som det skravler med engang dere står opp da!![]()
Hjemme nåGod tur til bhg
Ja og nå ligger jeg altfor langt bak igjen!I nattens mulm og mørke?![]()
Kjapp tur opp ditGod tur![]()
Ja det er braBra det ble plukket opp for hos henne syns jeg
I grunn gikk det greit. Klarte ikke tenke så myeHaha det skjønner jeg godt! Men gikk det bra med deg da, i den farta?
En venninne av meg hadde lagt en nøye fødselsplan med alt av smertestillende, og når dagen kom gikk det så fort at hun rakk såvidt kle av seg buksa når hun kom på sykehuset, fødte med jakke og skjerf på
Ja det er utrolig hvor stor forskjellene kan være![]()
Ja stemmer detJa her er det jo rød dag så bare å gjøre som vi vil![]()
Mine klær ble klippet av deHaha det skjønner jeg godt! Men gikk det bra med deg da, i den farta?
En venninne av meg hadde lagt en nøye fødselsplan med alt av smertestillende, og når dagen kom gikk det så fort at hun rakk såvidt kle av seg buksa når hun kom på sykehuset, fødte med jakke og skjerf på
Ja det er utrolig hvor stor forskjellene kan være![]()
Da er det bare å løpe for å fikse segOi jeeez der ringte mannen. rørleggere rett rundt hjørnet og her sitter jeg i en liten tanga
Godt når det er sånnJa, han skal ha skryt for det![]()
TaktikkGod bedring til dere begge![]()
Gikk det greit?Hjemme nå
Fikk på meg klær heheDa er det bare å løpe for å fikse seg![]()
Håper min neste fødsel får fortere, ikke fult så fort men raskere enn sist..Hehehe komisk. De er jo så ulike de fødslene.
Fra vi parkerte bilen til hun var ute 13 min!!
Så vidt opp i senga og ut.
Var student med på fødsel. Hun så skrekkslagen ut hehe