Er ikke det typisk daNår jeg har fri ! Og endelig kan dra på stranda.....ja da blir det overskyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det typisk daNår jeg har fri ! Og endelig kan dra på stranda.....ja da blir det overskyet
Bra her, men litt lite som vanlig. Blir for sentGod morgen damerhvordan har dere sovet? Nå har mannen og størsta kommet seg ut av huset,så da tror jeg vi skal snike oss til en liten dupp
![]()
Gåtforbi meg nå daHerlig. Klatra til 4 plass på lista![]()
Åhhh er nok like før daMå være like før jenta slipper tak her i huset. Går rundt fort som lynet med flott kroppskontroll. Men tør ikke heeelt enda slippe den ene fingeren som hun holder seg med i tingselv om det ikke virker å ha noe hensikt anna enn at hun sikkert føler det tryggest
![]()
Aldri hørt det før. SpesieltHva syns dere om navnet Torine?
God morgenGod morgen damerhvordan har dere sovet? Nå har mannen og størsta kommet seg ut av huset,så da tror jeg vi skal snike oss til en liten dupp
![]()
Imponerende det!Ja hadde plutselig 300 innlegg i går
Er nok ikke lenge igjen da neiMå være like før jenta slipper tak her i huset. Går rundt fort som lynet med flott kroppskontroll. Men tør ikke heeelt enda slippe den ene fingeren som hun holder seg med i tingselv om det ikke virker å ha noe hensikt anna enn at hun sikkert føler det tryggest
![]()
TrilleturHva skal dere idag?
Du troner øverst duSå bra.
Ikke sjekket den nå i morges jeg
Vaske klærHva skal dere idag?
Okei. husker ikke hvor mye jeg har hatt7500 er mye ja. Jeg hadde 7000 på det meste tror jeg
God morgen hopeGod morgen![]()
Utrolig nok jaGåtforbi meg nå da
Tror detÅhhh er nok like før da![]()
ah når våknet hun?Sovet greit. Bare lite da frøkna stod opp tidlig. Enn du?
God morgenGod morgen alle vakre jenter(evt. damer)
Sovet godt?
Ønsker dere alle en strålende start på uken.
Tror ikke detEr nok ikke lenge igjen da nei
Så kjedelig daNår jeg har fri ! Og endelig kan dra på stranda.....ja da blir det overskyet
Det vanlige. Men ingen særlige planer.Trilletur
Må få kjøpt mer solkrem.
Bake.
Bade og grille.
Dere?