Du er den skravlete typen jahehe jeg likte beste kassen for da snakket jeg med alle kundene![]()
Go figure
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er den skravlete typen jahehe jeg likte beste kassen for da snakket jeg med alle kundene![]()
Hehe om noenr vil du le masse xEKommer nok ikke til å glemme det med det første neiDet er notert i hytte boken
Så koselig![]()
mye man blir så klam i.Kan jeg tenke meg![]()
Gratulerer med 4 åringen i dagHun ble 4 år i dag, og har gått på astmamedisiner siden hun var 7 mnd. Så en vane det. Aerius begynte hun med i fjor. Går også helt fint![]()
Nå har hun derimot fått feber igjen, 39.2 før leggetid.... Hatt feber av og på i 5 dager nå...
Blir nok en rutine jaGår i grunn greiter så vant til å jobbe helg..
skravlekjerring jaDu er den skravlete typen ja
Go figure![]()
Da er det bare å flette nytt en annen dagDet var hun.
Grunnet at det var dagen for hårvask er de dog tatt ut nå
det får viVi får se![]()
JaFlaks han ikke svelget den![]()
Har sett noe i det merket på barnas hus, men er ikke bestandig de har så mye av det.Åhh takk. hvor får man kjøpt de?
Det er så gøyFrukta er mitt hjertebarn![]()
Men klarer ikke å henge medSkjønner dette!![]()
Ah. Til tider il jeg bare flytte xDKjøkkenet er veldig lite her og lite praktisk... blir nok å gjøre om litt på romdelingene med tiden... men blir noen år til![]()
Aner ikke, ikke lenge før ihvertfallHar du ramlet??
He he var det ogsåHøres koselig og travelt ut![]()
Nope i strømstadEr det hjemme hos deg?![]()
Ja, det er sant.mye man blir så klam i.
Flinke Musemora vårJippi, da har jeg totalt 45.000 innlegg![]()
Du var på førsteAner ikke, ikke lenge før ihvertfall![]()
Name it hadde noen luftige fine her tidligere ett år.. vet ikke hva de har i år. Newbee serien har også kommet med noen luftige slikeHar sett noe i det merket på barnas hus, men er ikke bestandig de har så mye av det.
Ellers så har jeg også funnet det i litt dyrere barneklesbutikker
Jeg har denne (med et annet mønster) som jeg er veldig glad i
![]()