Likte du det ja?Ca et år alt i alt, først 5 mnd ca i Alexandria så nesten 6 mnd en time unna Alexandria ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte du det ja?Ca et år alt i alt, først 5 mnd ca i Alexandria så nesten 6 mnd en time unna Alexandria ❤
Er vel i grunn typisk for sånne samlinger. Håper du får sove i natt daNja men sene kvelder og tidlige morninger
Er bestandig spennende.Godt å høreveldig spent på lillebror i morgen. Kontroll da
![]()
Har et lite år fartstid der da Jeg gikk på ungdomsskolen jaEks rimi dame du og?![]()
Da er jo målet ditt barnemat for deg74650 innlegg
Hehe. Et år fartstid jeg ogHar et lite år fartstid der da Jeg gikk på ungdomsskolen ja![]()
Håper det jaJa... håper han får sovet litt
Hehe hun kan få prøve så mye hun vil daRapunzel vil min også ha. Det kan hun selvsagt glemme
Rema berter er hjertelig velkommenKan de som har jobbet i rema komme også?![]()
Trodde du hadde full kontroll når det gikk unnaIkke jeg heller
Hva har du nå da?Målet blir 75000 innlegg denne mnd.. Det bør jeg vel klare
Vi får se. Men ikke før frøkna er 5år tror jeg. så en stund til.Åååh? Når vil dere prøve?
Mannen har ofte lengreIkke lengre![]()
Så snill du er ♡Hvilke av de da![]()
Spesielle navn til vanskelig tingmen pleier ikke lage så mye arabisk mat men vil lage mer spesiell mat under ramadan ❤
Tror han gikk å la seg igjen nå.. hva er planen for morgendagen?Håper det ja![]()
Hehe, stor tabbeLeste saken nå. Godt gjort da![]()
ellers får du få en strikkeblogger til å hjelpe degVi får se![]()
Du får tvangsbarbere hanMannen har ofte lengre![]()