Blir fort sånn :O er jo trøtt nå men kan jo ikke sove endaLegge seg tidlig er jo fornuftig. Sjelden jeg legger meg fornuftig tid her desverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir fort sånn :O er jo trøtt nå men kan jo ikke sove endaLegge seg tidlig er jo fornuftig. Sjelden jeg legger meg fornuftig tid her desverre
Har sikkert sett den 10 ganger eller noeYes det er den
Du er tregTja syns nå ikke det for har ikke fått gått igjennom alle sidene enda![]()
Ja håper det for din del ❤ håper det blir en positiv opplevelse denne gangenHåper på bedre søvn nå![]()
Så fin du er, og så tøff farge
Ja det blir det:/Ja okei. Blir gjerne sånn
Ferie tar påSliten i dag kjenner jeg
Tenker så kjedelig og vi alle hadde vært likeVi er forskjellige. Jeg liker ikke flytende gule
Nei skjønner det. Kan ikke jeg på min heller. Evt. kun i pausen daPå dagtid er jeg på jobb, så da kan jeg heller ikke skravle...
Å jasså, hvorfor ikke?Ha ha nei![]()
Tar seg opp nåJa vært veldig aktivt en stund nå så ikke rart i såfall
Ikke spesielt nytt da siden jeg har bodd i Egypt, men ikke vant til å lage det selvSpennende med ny type mat da![]()
Forspist deg igjen?Jeg tror jeg ikke har magemål.
Ja. Så strenge at de kun kan ta et kutt med kniven før den må byttes og steriliseres. Så er mye strenge rutiner og reglerDa er det veldig bra at de er strenge på det
Det var tidligOg der var lille U våken
Stakkar daJa.. mannen kom opp igjen nå... "fikk ikke sove" sier han
Må nok detVi får se![]()
Håper han sovner fortOg der var lille U våken
Vi lurer på en tilFår bruke de om du vil ha flere barn da![]()