Juni - skravletråden

Kommer inn senere å skravler om jeg rekker :) skal dusje og prøve å legge meg litt tidlig. Herregud så mye greier man samler opp over tid. Gruer meg til å rydde i sengen vår vet det er mye dritt der x) puttet oppi som oppbevaring
Legge seg tidlig er jo fornuftig. Sjelden jeg legger meg fornuftig tid her desverre

Oi jeg sovnet vist av her :p
Ja det er sikkert gøy med to tette;) Ville ha det jeg også, men vi mistet en i mellom.

Ja det er nok litt å gjøre med en å holde styr på ;) Her blir det 4 år mellom;) Og håper på å få mannen med på å få en til etter denne slik at vi får to tette :)
Off trist når en mister:-/. Krysser fingrene for at du får med gubben på en til etterpå:-). Her prøver jeg også å få til en 3je unge etterhvert:-)

Om du ikke har noen følgere er alt kun for deg. Men innlegg kan ikke vises for kun noen. Enten alle følgerne eller offentlig
Har liksom lagret ting fra snapchat men mobilen klikket å mistet alt så vurderte muligheten der

Har liksom lagret ting fra snapchat men mobilen klikket å mistet alt så vurderte muligheten der
Da kan du jo ha en privat konto med null følgere. Så det bare er for deg selc

Back
Topp