Ja.. må no bli bedre med tidenJa. Øvelse gjør mester![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. må no bli bedre med tidenJa. Øvelse gjør mester![]()
Må nesten ha detJa viktig med penger![]()
Legge seg tidlig er jo fornuftig. Sjelden jeg legger meg fornuftig tid her desverreKommer inn senere å skravler om jeg rekkerskal dusje og prøve å legge meg litt tidlig. Herregud så mye greier man samler opp over tid. Gruer meg til å rydde i sengen vår vet det er mye dritt der x) puttet oppi som oppbevaring
Jeg liker ikke når det stikkerNei, liker det virkelig ikke og mannen bryr seg ikke så mye! Men er super nøye på hår og klær da!
Off trist når en mister:-/. Krysser fingrene for at du får med gubben på en til etterpåOi jeg sovnet vist av her![]()
Ja det er sikkert gøy med to tetteVille ha det jeg også, men vi mistet en i mellom.
Ja det er nok litt å gjøre med en å holde styr påHer blir det 4 år mellom
Og håper på å få mannen med på å få en til etter denne slik at vi får to tette
![]()
Ville jeg og blittBle happy jeg
Jepp... på ikke så mange timer..Ha ha 49 sider ja..
Har liksom lagret ting fra snapchat men mobilen klikket å mistet alt så vurderte muligheten derOm du ikke har noen følgere er alt kun for deg. Men innlegg kan ikke vises for kun noen. Enten alle følgerne eller offentlig
Ser den. Veldig godtJa . Styrete med å legge småen borte..
11 i skyggenHvor varmt ble det da?
SpartacusHva serie?
Akkurat dusjet![]()
Nå sover han i egen seng og vi får vår seng. BestSer den. Veldig godt
Hørtes ut som en effektiv planJeg driver å gjør litt husarbeid samtidig som jeg skravler..
Føler du flere serier?Spartacus![]()
Da sover jeg bestAh det var kaldt
Hvor varmt har det vært på det varmeste?11 i skyggen![]()
Ikke sant. Må blir bedre en dagJa.. må no bli bedre med tiden![]()
Har nettopp lagt alle utenom meg herKb i dusjen så senga for han etterpå
Da kan du jo ha en privat konto med null følgere. Så det bare er for deg selcHar liksom lagret ting fra snapchat men mobilen klikket å mistet alt så vurderte muligheten der
Eldsten i dusjen her ogsåKb i dusjen så senga for han etterpå