Samme mener jegHvitløksdressing er snadder!!
Blir som en type kebab
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme mener jegHvitløksdressing er snadder!!
Godt og høreJa har det
Yes her ogsåTror ikke det blir så mye tid til skravling da. Mye som skjer i juni..
Bare synd jeg skal spise til jeg omtrent spyr hver gang det er noe godtDet tror jeg på
Vi får kjempe om toppremien begge toHar en plan om topp 10 ja. men om det er 2 eller 10 bryr meg i grunn ikke![]()
He he hvor ligger du nå?Ja det er veldig tydelig! Altså er ikke skravle mål lengre![]()
Kan du skrive den senere da?Gikk tredjeåret bachelor i økonomi og ledelse da jeg ble gravid. Så tok alle eksamener med veldig gode karakterer. Men mangler selve bacheloroppgaven. Formen min under graviditeten var så elendig at jeg klarte ikke å få skrevet den og :/
Det er jeg og spent påSpent på hvor mange innlegg topp ti har denne mnd på slutten
Antar det blir mange nok så tenker å ikke være så latsiden denne mndSpent på hvor mange innlegg topp ti har denne mnd på slutten
da hadde det blitt vel vanskelig jaJa. Hun har jo heller aldri ro i kroppen, kan ikke sove alene, nekter å leke alene. Generelt veldig krevende til tider synes jegvil bo oppå meg men aldri kose. Vri, klatre knø osv.
Skal skrive innenfor markedsføring![]()
Ja hjemmelagetGodft det også. Hjemmelaget?![]()
Er vel sånn jaAlt for ekstra premie vet du![]()
Håper hun sovner snart ❤Mannen oppe og legger lille. Mye sutring hører jeg fra henne
Ja. Vi har hatt iskalde dager og striregn ;/He he ble du
det blir braVi får kjempe om toppremien begge to![]()
I HokksundHvor var det? Kos dere med is og bær![]()
Bør ha gode muligheter jaDet klarer du lett![]()
I forhold til topp 10?He he hvor ligger du nå?
Prøve å komme meg litt opp. Ha noe å gå på¨så bra