Juni - skravletråden

Vil tro det, er en stund til uansett, lurer på om det var 6 mnd etter fødsel eller en stund etter amming ;)
Hmm, amming virket ikke kjent, men det er vel bare å høre hos optikeren, og gi meg tilbakemelding? :p

Huff sliten! Hvert på jobb også gikk jeg til ei jeg kjenner som hadde snuppa og trengte hjelp med noe på Internett.
Når jeg endelig kom meg hjem var mannen hjemme(hadde akkurat kommet hjem) og var med to venner for å drikke litt kaffe før de skulle hjem.
Jeg måtte begynne på maten altfor sent og den står i ovnen må lage tilbehøret da!
Hva står på menyen idag da?:)

Ja vi er det, konverterte for litt over 5 år siden :)
Det er bare å spørre, svarer så lenge jeg kan.
Blir vanskelig å faste pga plagene men lave blodverdier, jerntabletter to ganger daglig også videre, hadde jeg hatt mindre plager ville jeg definitivt ha prøvd ihvertfall men lite vits nå, har også lov å ikke faste når man ikke er 100% frisk, gravid, barn, reiser osv :)
Har ei ei god venninne som er muslim, men hun er ikke "ordentlig" da vi møttes både røykte og drakk alkohol både hun og mannen.. men husker hun ikke fikk delta i fasten når hun var gravid. Mannen var på jobb i Abu dahbi under ramadan i fjor og det var vist veldig spesielt:)

Back
Topp