Juni - skravletråden

Du er så snill :D ❤️

Hun slo panna vet ikke om man kan få det av det, men hun er blitt slapp og vil ikke ha mat :/ hun sovnet i stad, men våknet igjen etter 10-15 min :) håper hun er bedre i morgen og at hun får sove i natt ❤️ hun har sikkelig veranda leppe :(

Ja :D

Hvordan går det der? :) koser deg på hytta? ❤️
❤️

Om du er usikker hadde jeg vekket henne på natten også, bare for å se om hun våkner;) Ikle helt opp men at hun er med;) Ja håper på en bedre dag i morgen :)

Jeg klarte å skli på et teppe som var så utrolig glatt, fordi N sto på bade å skrek, så jeg trodde hun hadde detti nedi do (utedo) :o og fikk vondt i magen, den ble stiv :( Så måtte legge meg litt, men nå er det bra igjen;)

Men ellers så har vi hatt en super strålende dag! :) Hva med dere tross bomtur og fall?

Har vært en deilig familielørdag. Nå er jeg trøtt og sliten, gruer meg litt til å reise hjem.
Godt med familielørdag ikke bra du gruer deg litt til å reise hjem :(

Herlig å merke lillebror sine bevegelser! Tydelig sterkere enn storesøster som jeg måtte ligge helt flat med og drikke noe med sukker for å få merke noe ;)

❤️

Om du er usikker hadde jeg vekket henne på natten også, bare for å se om hun våkner;) Ikle helt opp men at hun er med;) Ja håper på en bedre dag i morgen :)

Jeg klarte å skli på et teppe som var så utrolig glatt, fordi N sto på bade å skrek, så jeg trodde hun hadde detti nedi do (utedo) :o og fikk vondt i magen, den ble stiv :( Så måtte legge meg litt, men nå er det bra igjen;)

Men ellers så har vi hatt en super strålende dag! :) Hva med dere tross bomtur og fall?
Hun ble bedre men likte ikke formen :/ satser på det og skal vekke hun i natt bare for å ha gjort det :)

Oi så skummelt :O du må ringe inn om smertene er der evt blødning. Men har nok gått bra :) gjorde det her :)

Godt å høre dere koser dere :D vi dro hjem igjen og mannen laget hamburger. Gikk på butikken for salat til meg da vi glemte det første gang og han hjelper godt til ❤️ jeg ble bare lei meg pga hormoner i stad :p

Planene deres for kvelden? :)

Her skal jeg forberede litt til sengen skal på soverommet og samle sammen skittentøy ellers bare slappe av :)

God sommerkveld :)

Hva gjør dere i kveld ? :)

Snuppa våken igjen :) blir hamburger her idag. Men jeg glemte salat og dressing.. Litt surt men :p
Vi får prates senere nå kose med jenta mi ❤️ hun har verandaleppe og sår mellom fortennene. Heldigvis ingen løse tenner :) ha en fin dag :)

Hamburger er jo godt.
Vi har hatt taco!

Hva har skjedd med N?

Her har vi vært på brann båt, tatt bilder og skal snart grille :)

Ikke i nærheten engang!
Mangler masse kjøtt osv, men var vist kaos i charlottenberg. Også reiste han med to stk som ville i alle butikker, noe han ikke ville :p
Han fikk med seg kattemat om ikke annet da ;)
Hurra for happy katt i det minste:P

Back
Topp