Pleier du å gjøre det?I morgen må jeg få prøvd laget opp litt fruktpurer og middager til frøkna.
Husker vi gjorde det med snuppa og var utrolig lett å finne frem og gi henne mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier du å gjøre det?I morgen må jeg få prøvd laget opp litt fruktpurer og middager til frøkna.
Med hormoner som raser er det bestJa,,du har igrunn rett.. jeg må ha nye men venter til etter graviditeten jeg også
Det er godt å høreGikk helt fint det
God morgenGod morgenrolig start på morgenen idag
vi har vært oppe siden 6:30.
Er jo viktig at man føler seg vel selvNeida, stor er den ikke
Den er bare veldig.... samlet på en plass og ser veldig gravid ut i ettersittende tøy. Og det er ieeiterende, for ca alle kjolene jeg har ER sånn.
Hvorfor ikke?Heheher er det ikke mulig med så tette xD
Aldri vært der jegJa, jeg savner Thailand.![]()
Så spennende daTror katten min er gravid.. har blitt så tykk om magen de siste dageneblir spennede å se om det kommer noe snart
Hællemåne så nydelig!Fikk besøk ♡![]()
Det burde bli perfektSå mange gjør det sånn når jeg søkte litt på nettet, så jeg må bare prøve! Fant ikke hjerte-formen jeg trodde jeg hadde, men en traktor-formdet burde passe bra på gutte-tema
![]()
Er jo viktig at man føler seg vel selv![]()
Vært ikke den allikevelDet burde bli perfekt![]()
MorgenGod morgen damer :-D
Hvordan er været?
Skal jo ikke klage, men når det er sånn lommert og så sitter man på t banen med kjempe god luftLiker den varme luften jeg![]()
Nyter virkelig temperaturen nå![]()
Ja, det er vel vanligHan sier som alltid: joda, sikkert fine de![]()
Det var helt forfriskende godtDet så litt mørkt utsikkert deilig om det kom litt!