Skravletråd Lag Blåbær

Jeg kjenner også på det at det er vanskelig å konsentrere seg når det er fint vær. Men nå har det skyet over her. Knebøy-på-do skal jeg få til i dag :)
 
Tar nok de 15 000 i dag
10080 så langt og fortsatt 2,9 km igjen til helsestasjonen. Kjører trolig hjem da, men skal nok bli nok skritt i dag likevel
 
Oppfordrer dere alle til å stemme i tråden om ferien
 
Går tregt denne uka gitt. Vet ikke hva som går av meg, men ingenting ser ut til å være på stell. For jo ikke gjort noe med hverken maten eller trening.
Virker som lufta har gått ut av ballongen og jeg bare gjør som jeg vil uten å tenke på hverken mat eller trening.
 
Går tregt jevnt over med meg
 
Tung familiemiddag i kveld. Regner ikke med å få noen bra vekt i morgen.. Kan ikke si nei takk i min familie :(
 
Oppdatert med vekt.

0,2 ned er ikke mye, men ok.

Skal summere poengene mine når alle er vasket og kledd på og ungene sendt til bhg og skole.
 
0.1 ned her. :)
 
På stedet hvil... Men hadde vel ikke forventet annet heller siden uka har vært okkupert og merkelig. Tror utfordringa ikke var helt i min bane og derfor ble det så merkelig. Jaja, hvis jeg ryker så har jeg jo egentlig fortjent det :p
 
Krysser fingrene :)
 
På stedet hvil... Men hadde vel ikke forventet annet heller siden uka har vært okkupert og merkelig. Tror utfordringa ikke var helt i min bane og derfor ble det så merkelig. Jaja, hvis jeg ryker så har jeg jo egentlig fortjent det :p
Det har jeg også, men siden jeg gikk ned litt blir det vel ikke meg da.
 
Ned 0,6 kg denne uka. Det er jeg egentlig fornøyd med. Men nå har jeg ødelagt ryggen igjen så vet ikke om jeg får trent. Og har trøstespist masse dritt i dag. Håper det går over fort.
 
Ned 0,6 kg denne uka. Det er jeg egentlig fornøyd med. Men nå har jeg ødelagt ryggen igjen så vet ikke om jeg får trent. Og har trøstespist masse dritt i dag. Håper det går over fort.
Samme nedgang her, og er fornøyd jeg og. Jeg tenker at én dag har ikke så mye å si. Så lenge det ikke er fredag, lørdag OG søndag.
 
Samme nedgang her, og er fornøyd jeg og. Jeg tenker at én dag har ikke så mye å si. Så lenge det ikke er fredag, lørdag OG søndag.
Ja det har du helt rett i :) så lenge det ikke baller på seg, har ikke en dag så mye å si. En hel uke å ta det inn igjen :)
 
Vi har en del forbedringspotensiale på utfordringene.... Jeg er elendig....

(resultatene er ute)
 
For meg er utfordringene der jeg får til mest, siden jeg går så sakte ned i vekt :p har maxet så og si hver uke, det er liksom min motivasjon. :)
 
Ja, du er flink

Som lag ligger vi fort 2-400 poeng bak de andre, pr pers.
For meg som gjerne bare får 100 er det noe jeg kan/bør gjøre noe med...
 
Har ikke vært så mye poeng fra meg de siste ukene (spesielt ikke denne). Var på rikshospitalet med snuppa igjen, reiste søndag og kom hjem onsdag ettermiddag:-/
 
Slikt er jo helt forståelig og ok. Jeg bare svikter på...

Går ikke fort nok til at det teller som trening.
Spiser en eller annen godisting, trenger ikke være mye heller.

Drikker ikke helt nok vann, og måler i alle fall ikke...

Sånne dumme ting
 
Synes utfordringene har vært greie hittil. Kan bli flinkere selvfølgelig, men denne uka som har vært har bare vært totalt demotiverende. Følte ingenting var overkommelig selv om det ikke var vanskelig. Uka før var bedre :) Er nå fullt forberedt på å få fullt på trening - hvertfall en time om dagen, og holde meg snopfri, så får vi se hva challengen er.
 
Back
Topp