Skravletråd Lag Jordbær

Gikk på en smell og spiste et browniesstykke på kafe i går :(
Vettu va?? Det gjør ingenting!! Vi kan ikke bli sykelig opptatt av dette;vi må jo kunne leve au...ett kakestykke er ingenting; bare kjør på videre så blir det bra:D:D:D
 
Takk, men tror ikke det veier opp for helgen enda. Jeg spiste to porsjoner is både fredag og lørdag, pluss to sjokolader og karameller. Jeg tok en øl fredag kveld, og får skikkelig sukkerhunger av alkohol :( Selv om jeg bare drakk en. Så nå blir det null alkohol i helgene fremover uansett hvor fint vær det måtte bli.
 
Takk, men tror ikke det veier opp for helgen enda. Jeg spiste to porsjoner is både fredag og lørdag, pluss to sjokolader og karameller. Jeg tok en øl fredag kveld, og får skikkelig sukkerhunger av alkohol :( Selv om jeg bare drakk en. Så nå blir det null alkohol i helgene fremover uansett hvor fint vær det måtte bli.
Hehe.....jeg satt med cheese-hearts posen på fanget I helga +en øl...ikke no bedre her:confused::confused::D:p
 
Vekta står bom stille til min store frustrasjon :(
 
Vekta står bom stille til min store frustrasjon :(
Så kjedelig :( Spiser du nok? Noen ganger stopper vekta om man spiser litt for lite. Det kan hjelpe å spise annerledes en uke. Kanskje kutte ned på karbohydrater noen dager. Ellers har jeg ingen tips.
 
Jeg fikk mensen for fullt i dag :( og :) Det er to måneder siden sist, så er glad den kom igjen, men den føles så mye kraftigere når det går lang tid mellom hver gang. Så i dag har jeg ikke orket å gjøre stort, så det måtte bli knebøy på meg. Jeg har skikkelig kjøtt-cravings av en eller annen årsak. Kunne tenke meg tapas, men ikke så lett å hoste opp en søndag kveld klokken ti på tolv.
 
Jeg fikk mensen for fullt i dag :( og :) Det er to måneder siden sist, så er glad den kom igjen, men den føles så mye kraftigere når det går lang tid mellom hver gang. Så i dag har jeg ikke orket å gjøre stort, så det måtte bli knebøy på meg. Jeg har skikkelig kjøtt-cravings av en eller annen årsak. Kunne tenke meg tapas, men ikke så lett å hoste opp en søndag kveld klokken ti på tolv.
Flink du er :) det er den jeg gruer meg mest til God bedring til deg, og gratiss med mensen...
 
Flink du er :) det er den jeg gruer meg mest til God bedring til deg, og gratiss med mensen...
Hehe, føler meg ikke så flink. Har ikke gått veldig mange ganger på do, så er nok bare oppe i 60 hittil i dag. Sov lenge. Blir nok bare 80 totalt før jeg legger meg.

Jeg er glad jeg har mensen siden jeg prøver å bli gravid, og med pcos er det fryktelig ustabilt. Men ikke spesielt behagelig første dagen den kommer :(
 
Oppfordrer dere alle til å stemme i tråden om ferien
 
Jeg har hatt hodepine i hele dag, og ikke orket å gjøre noen utfordringer, og tenkte jeg skulle gå for elektronikkfri. Det vil si TV, PC og telefon? Men jeg kan høre på musikk og ta telefonen om den ringer?
 
Klokka er snart 22:00, så da satser jeg på at musikk er godkjent Kan ikke legge meg enda, for jeg venter på at en klesvask skal bli ferdig, så da blir det litt musikk så lenge.
 
Sorry, jeg greide ikke challenge-bonus denne uka. Har igjen 15.000 skritt og tur med sekk, og greier ikke å gjøre det nå :( Hvordan har uka gått for dere?
 
Sorry, jeg greide ikke challenge-bonus denne uka. Har igjen 15.000 skritt og tur med sekk, og greier ikke å gjøre det nå :( Hvordan har uka gått for dere?
Har ikke greid den jeg heller, har igjen elektronikk. Har en del poeng alikevel, får se om det holder :) vektmessig er jeg spent, har ikke stått opp ennå
 
Jeg synes du har klart det meste bra denne krigen, du har vært kjempeflink :D Imponert over vektnedgangen din!

Tusen takk :D det betyr mye :)
Jeg er på en god steam, holdt på litt lengre enn krigen :) føler jeg er på ett lite platå akkurat nå , men det vil jo gå litt saktere ned nå, kanskje ikke rart, har tatt av endel kg nå så:)
 
Tusen takk :D det betyr mye :)
Jeg er på en god steam, holdt på litt lengre enn krigen :) føler jeg er på ett lite platå akkurat nå , men det vil jo gå litt saktere ned nå, kanskje ikke rart, har tatt av endel kg nå så:)
Du har gått ned hver uke, og jeg er imponert over at du leverer så gode tall. Jeg går ned mye mindre enn deg, og har mye mer å ta av. Så du bør være stolt av deg selv. Veldig bra jobbet :)
 
Du har gått ned hver uke, og jeg er imponert over at du leverer så gode tall. Jeg går ned mye mindre enn deg, og har mye mer å ta av. Så du bør være stolt av deg selv. Veldig bra jobbet :)

Takk, det er godt å få litt tilbakemeldinger ❤️❤️
 
Back
Topp