Juni - skravletråden

Da blir det natt fra meg også:) ille varmt på soverommet. Så spørs om jeg sovner.

Da fortjener du en skikkelig vogn!:)
Ikke kommet over noe bra brukt? :)

Her har vi hatt brio, emmaljunga og jedo. Mest fornøyd med brio.
Ikke enda, vil ha med svingbare fremhjul, blir mest trilling på asfalt så syns fire faste hjul blir for klumpete ;)
Liker brio og fant en fin men uten vugge funksjon og blir da bekymret for at den skal være veldig stiv.
Ikke lett å finne noe. Sett på helt nye i billigere prisklasse men finner ikke ut så mye om dem :( eller de er veldig små! :(

Å masse lykke til til dere:) Håper dere får noe dere ønsker ;) Men nå er det natta for meg ;) Sovner i sofaen her og kjenner at øynene kjemper mot meg :( Håper du får sove i natt og ;)
Tusen takk :) satser på det :) sove godt og drømme søtt snuppa :D takk :) det er ikke så lett å sove, men håper på en god natt med søvn igjen! Hadde det i natt og det var godt

Flinke dere var når mannen kom hjem! :D

Appen kaster meg ut når jeg prøver å gå tilbake i denne tråden så tar det som et tegn ;)

Hihi :) Har var første ikke så planlagt, men andre var forsåvidt det uten å tenke på at det skulle gå en hel sommer før han kom :p

Her var nr 2 og 3 nøye planlagt og kom akkurat som de skulle (noen dager fra eller til bare..) bestemte oss for å prøve og etter noen uker var jeg gravid begge gangene :o var tydeligvis veldig fruktbar..

Back
Topp