Det skjønner jegJoda. Bare slitsomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJoda. Bare slitsomt![]()
Bra det daPå. 3.plass
Godt å høreHøres bra ut det
Her flyr dagene av gårde! Syns ikke jeg har stått opp før jeg skal gå og legge megMen alt er tipptopp!
Hatt besøk og henta vognHva har du gjort i kveld?
Det bør gå bra jaAh. Da er mi innafor![]()
Æsj det er kjedelig .Samme her.. er potte tett
Har du kjøpt ny nå?Hatt besøk og henta vogn![]()
Feber. Oppimot 40.... Det er i varmeste laget i denne varmen...Huff dahva feiler?
Kan foresten meddele at jeg har kjøpt meg pølsetykke gardinstenger![]()
Ja de er skjønne, skikkelig pratsomme og har så mye på hjertetHeldigvis ikke altfor lenge det egentlig varer, bare føles sånn![]()
De er herlige nå syns jegforstår mer så diskuterer skikkelig med snuppa for tiden
![]()
Da har du jo hatt nok å henge fingra iHar dessverre ikke fått skravlet i dag.
Først jobb, hjem og lage og spise middag, få ungene i seng som tok ekstremt lang tid i dag, sy merker på speider skjorten til eldste, klippe plenen, finne frem klærne til ungene jeg skal pakke før vi drar i morgen +++++
Ikke mye skravletid til overs da
Jeg har sånn super stor tankIkke her heller... tror varmvannstanken er tom før det![]()
Det skjønner jeg godtSikkert mange som nyter varmen ja![]()
Så koseligOrker å skravle litt nå før jeg legger meg![]()
Håper dere får pent værBlir nok bra det
Høres ut som om du har hatt nok å gjøre da jaHar dessverre ikke fått skravlet i dag.
Først jobb, hjem og lage og spise middag, få ungene i seng som tok ekstremt lang tid i dag, sy merker på speider skjorten til eldste, klippe plenen, finne frem klærne til ungene jeg skal pakke før vi drar i morgen +++++
Ikke mye skravletid til overs da
Det ble sen på begge her i kveld ogsåN vil ikke sove. Hun sov dårlig idag så ja da blir det enten tidlig kveld eller sen. Idag sen ... :/
Jeg har ikke sett det faktiskJa det er interessant å seTenker tilbake på min egen tid
![]()
Det liker viKommet seg litt nå ja![]()
Hehe ja det hadde hvert fint med litt slingringsmonn også!Spørs om det blir samme hermå jo greie 6000 i morgen også... kjekt om man greier det før siste liten i morgen