Hvordan takler du og barna varmen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Er dere skapt for varme eller er dere av de som ligger og peser når det er veldig varmt?

Noen tips til de som ikke har det så greit i varmen?
 
Takler det i grunn dårlig. Lillemor på 5,5 mnd finner ikke roa som ho pleier.
 
Har varmepumpa på AC. En herlig temperatur hele døgnet da.
 
Er ingen "kjempevarme" her enda, så vi overlever fint:) På de verste dagene flykter vi nok ned på soverommet mellom slagene:)
 
Takler det fint :) Lite klær og bare kos.
 
Eldste takler varmen fint, jeg og lillebror på 10 mnd takler ikke varmen :p
 
Vi takler det greit, men jeg blir litt kort i lunta når det er så varmt at jeg svetter over alt. Er ikke så greit å være gravid i denne varmen
 
Jeg tåler ikke så godt varme, men flink til å gå i skyggen og drikke mye. Snuppa elsker å være ute nå, så lenge hun har lite nok klær :p Kjedelig på kveldene da, hun bruker lang tid på å sovne når det er så varmt.
 
Jeg takler varme dårlig, og enda dårligere som gravid!
Her står dører og vinduer på fullt gap. Hiver av ungene klær så snart de er hjemme. Sørger for mye kald drikke og muligheter til å hoppe i plaskebassenget :)
 
Jeg er født i feil verdensdel, og varmen er min beste venn når den først er her :p lillemor takler det greit også, masse ute og sovner fint på kveldene. Nå har vi ventilasjons i huset så rommene er behagelig temp på når det er så varmt ute :)
 
Nja både og. Temmelig gravid så kunne godt vært noen grader lavere. Mini sliter litt med søvnen på dagtid så det er utfordringen her
 
Veldig varmt her, men både vi voksne og barna takler det greit.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi takler alle varmen godt, og er vandt til langt varmere enn 28-30 grader :)
Vi har AC på varmepumpen både oppe og nede. Det hjelper en del på kveldene og nettene :)

Ellers drikke masse kaldt og spis masse is :D Avkjølende bad eller løpe i vannsprederen? :)
 
Vi takler varmen veldig godt! Mannen har også lært seg å nyte sola og varmen etter to år i Norden ;)
 
Jeg takler det fint, lillemann på 3 måneder sutrer endel og er ikke helt fornøyd :(
 
Back
Topp