Huff. Pollen kommer hele tiden nå føler jegBurde tatt det i dag... Vasket vekk pollen tidligere i dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Pollen kommer hele tiden nå føler jegBurde tatt det i dag... Vasket vekk pollen tidligere i dag...
Det var herlig! Nykuret hår og smurt fra topp til tå nåKos deg med en god dusj![]()
Ja det er det, men Gud å varmtGod kveldfint vær å kjøre i idag. Kjøpt noe spennende?
Det blir nok gøyTrening og sosialt
Fikk beskjed om at det var greit fra ca 9 mnd av fysio. Så det blir ikke før til høsten.Hvor gamle må de være for å sitte i sykkelvogn?
Nei, absolutt ikke.Var jo ikke idag det skulle være stille!![]()
Ja, jeg tror du er sånn super organisertHe he gjør jeg
HihiJa kanskje litt sentdet satt hun sikkert stor pris på det
oi gleder meg til å se
jeg klarer meg
hodepinen er der, men men
tusen takk
mannen skal servere meg tressis slik at lillegutt får i seg noe
har spist mindre idag enn tidligere. Regnbuefarget body og shorts og mannen fikk helt hakeslep så får finne på noe annet
![]()
Skjedd litt mens jeg dusja da, men så dusja jeg i over 50 min daVar veldig rolig ja
Det er det. Hun lærte å klappe selv i hendene her om dagen. Skjønte endelig at man kunne lage høy lyd og det var gøyVeldig stas i denne alderen hvor alt skjer så fort![]()
Mannen min fortalte meg at han ville også se detMannen sitter å ser på skamBlir bra tema fremover her i huset
![]()
Var det koseligeGod kveldnettop kommet hjem fra Sverige tur med jobben
Joda. Bare slitsomtHihi, koselig det da![]()
Slappe av og skravle her inneJa... hva er planen for morgendagen?
God bedring til frøknaJoda. Vært hjemme med syk frøken. Men fått gjort litt rundt om i huset da.
Klatremusa! Hvordan er det med deg?Hei på dere :-D
Hva strikker du?Jeg datt litt ut her, ble mye frem og tilbake, måtte skifte dekk på bilen NÅVære litt med jenta mi som sier hun savner mamma
Men nå er hun i seng og jeg er klar for å skravle
pluss stikke litt da
Håper alle har hatt en fin kveld
![]()
Ga de den ikke tilbake?:OHadde tenkt til det jahadde sykkelvogn som noen fikk låne, den flyttet plutselig! Så trenger ny!
Sender du litt hit? Skulle ha luftet ut og støvsugetÅ der kom regnetkjølig
![]()