Juni - skravletråden

Joa men noen har kynnere
Uten noe som helst mer også derfor jeg syns det blir vanskelig og hadde hvert bedre med en skikkelig sjekk.

Men ja har mulighet til å sitte en del i jobben :)
Jeg forstår deg virkelig, og du burde jo så klart få en skikkelig sjekk synes jeg! Det er bare ikke alltid så lett å vite hvem som bare har ufarlige kynnere, og hvem som kan utvikle seg :-) Men det er jo veldig fint at du har mulighet til å sitte en del i jobben! Du får jo nesten bare kjenne etter, du som kjenner kroppen din :-) Vil hvertfall råde deg til å ikke presse deg for mye da :-)

Mannen er sånn:
Jeg er sliten. Sitte data og være sur idag. Han har ikke gjort mer enn meg x) omg på slike dager kaller sier jeg han har mansen og kan bare være sur og grinete :p flere son kjenner seg igjen?

En gang i året er det festdager u vår kommune. På dagtid mye kjekt i sentrum med leker og salg. På kvelden utedans for voksne. Dette er noe de aller fleste deltar på, dagtid med familien og kveldstid med sin partner på dansegulv. Også har mi eldste fått invitasjon til selskap akkurat den dagen? Hva søren altså. Barnevakt og alt er ordna. Jeg pleier sørge for at hu kommer seg i de alle om hu ikke er syk. Men denne gang får det passere altså. Hu fyllte år i januar. Hatt plenty med tid for å velge alle andre helger enn akkurat den da :( Frustrerende ja. Barnevakten kan ikke kjøre bil heller, så kan jo ikke spørre hu heller da om det.

Back
Topp