Skal prøve å blåse den litt over, så kan vi dele på denLov å håpe at det kommer over fjorden en tur da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å blåse den litt over, så kan vi dele på denLov å håpe at det kommer over fjorden en tur da![]()
Da skal vi jobbe for detJa, det skjønner jeg, alt er litt enklere når de er litt mer selvstendig![]()
Kan jo absolutt være verd et forsøk? Mi fylte 4 i mars.
Mulig det blir noe annet når hun begynner i bhg?Håper det bare er en veldig laaang mammadalt fase hun er i.
Jo, som oftest er det bare bagateller, men lov meg at du tar vare på dere (selv om jeg vet du gjør det!)Problemet ligger mer i at jeg faktisk har energi og kan ikke sitte på sofaen hele dagen heller om det er uskyldig!
Så blir irriterende å skulle gjette seg til selv hva man skal gjøre, for ofte er det jo nettopp det uskyldig!
Hehe : p og vi bor jo 1,5 time unnaBedre enn at mannen må hjem og frakte ting.
Det måtte min. Og han glemte stadig vekk ting jeg sa han måtte ta med![]()
Lov å håpeMulig det blir noe annet når hun begynner i bhg?
Så snill du erSkal prøve å blåse den litt over, så kan vi dele på den![]()
Fikk tatt gulvet og speileneBare ta litt da. Er ikke så nøye. Ikke lett å rydde i varmen heler gitt
Greit når man skal ha flere tenker jegDa skal vi jobbe for detog gi det forsøket
![]()
Gratulerer daVant koffert![]()
Ååh jeg vil og hable en sjokolade ¨på butikken her gitt
Håhå såpassHaha jg har fortsatt en 62 body i skuffen hennes![]()
Gleder meg til jeg får laga magesnoraNyyydelig ble hunkjempe fin! Skjønner godt at det er vanskelig
![]()
Flinka.Fikk tatt gulvet og speilene![]()
Takk for det!Gratulerer da![]()
Takk synes og detBle så fin på![]()
Prøver så godt jeg kanSå snill du er)
Oj såpass :O vi hadde bare fem minutter daHehe : p og vi bor jo 1,5 time unna