Juni - skravletråden

Aah. Et godt stykke unna:p

Her ble jeg sammen med en fra samme område:p 15 min unna mitt barndomssted:p
Ja det er det.
Hun har 2 små og ene jevngammel med OJ. Så synd med tanke på det også, men de er gode kompiser når de først sees da

Smartere enn meg du der da haha

Ah.. Yrkesjåfør om natten? Taxi?
Nei heldigvis fri på natten:-). Jobber kun mellom kl 06 på morgenen og 23 på kvelden. Kjører lastebil og veiprosjektet han er med på å kjøre på nå har de ikke lov til å kjøre nattestid:-). Men han har en eiendom som må ryddes osv som gjør at han har vært mye der når han har fri

Forhåpentligvis blir det ihvertfall ikke en flopp som i mai! :o
Vi får gjøre vårt beste for det

Vi har praktisk nok ikke nett, feil i fibernettet, så jeg har bare mobil da. Foretrekker å skravle fra pc, synes det er raskere. Dog ikke sånn som nå mens jeg ammer da. Pc er mest på kvelden. Så håper det er oppe til da

Planer for dagen?
Nei.

Trolig trille tur. Men ingenting planlagt. Legge tre unger i kveld for mannen hadde meldt seg på trening i dag før han kom på kurset i går. Men det går greit. Bare litt senere skravling

Ahh stas med nye klær:)
Ser jeg skulle hatt litt selv.
Fått meg nye sandaler og en topp denne uken da. Ikke så lett på shopping med frøkna:P
Shoppe uten barn er det beste ja:P
Jeg har nesten ikke sommerklær som passer...:rolleyes:

Hun sov og våknet nå 08:00 :) litt små gråting pga mareritt men. Det blåser mer og det er så herlig :D det er fryktelig :/ han ble målt til 3,7 altså fra 3-4% over snittet til 30% det må jo være feil som gyn sa :O blir jo redd for han når han hopper sånn tanke på morkakesvikt ... Men skulle hatt time på sykehuset nå eller om ei uke :) gyn er ekstra, men tok han siden han jobber med fostermedisin på riksen. Han sa at han har nok målt feil for det var stort avvik
Deilig med slike dager :) idag blir det slik her etter levering i bhg. N skal på tur og lurer på hvordan hun da får sovet på dagen. Det skal jeg spørre om etterpå :)
Godt hun sov lenge da :) Herlig med litt vind ja :) Oi det var ganske mye ja..Ja det skjønner jeg at du blir redd for! :o Håper du får time da :) Men går du til en dansk lege på riksen?

Blir nok en slik dag i dag også, med litt ekstra skravling ;) Gjelder å henge med ;)

Back
Topp