Juni - skravletråden

Ja, så nå prøver jeg å ikke lese mer før jeg er ajour. Eller altså å komme meg ajour

Men nå er vel straks andre sesong over. Jeg vet ikke om tredje kommer med en gang?
Hmm du får prøve på det :) aner ikke jeg :p

Samme her, jeg har hatt mini alene så og si hele dagen/ettermiddag/kvelden de siste 2 ukene. Heldivis normalt igjen til helgen:)
Så bra det blir set for deg og. Hva han jobbet med?

Det skjønner jeg :( Men sov hun i natt da? Kjenner at det er litt godt at det ikke er like varmt i dag ;) Hodepine er ikke godt! Hadde det selv i går! Så bra du kan kreve ny ;) Men fikk de ikke estimert vekt i går? Eller var han stor?

Dagen min var stille og rolig :)
Hun sov og våknet nå 08:00 :) litt små gråting pga mareritt men. Det blåser mer og det er så herlig :D det er fryktelig :/ han ble målt til 3,7 altså fra 3-4% over snittet til 30% det må jo være feil som gyn sa :O blir jo redd for han når han hopper sånn tanke på morkakesvikt ... Men skulle hatt time på sykehuset nå eller om ei uke :) gyn er ekstra, men tok han siden han jobber med fostermedisin på riksen. Han sa at han har nok målt feil for det var stort avvik
Deilig med slike dager :) idag blir det slik her etter levering i bhg. N skal på tur og lurer på hvordan hun da får sovet på dagen. Det skal jeg spørre om etterpå :)

Back
Topp