Ja har dere vifte er det på tide å bruk denDet er så vaaaarmt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har dere vifte er det på tide å bruk denDet er så vaaaarmt
Den står på kb sitt romJa har dere vifte er det på tide å bruk den![]()
Kondolerer![]()
Uffda
Kondolerer
Kondolerer![]()
Tusen takk for det ♡Så trist å høre
Varm klem til deg![]()
Haha, huff.. føler med deg! Slitsom den derre siste tida. Er det mye varme hos deg for tida? Tenkte på det i dag, at jeg er glad jeg ikke går gravid i denne varmen som er her nåTja, hva skal jeg si. Jeg har lav blodprosent og meget lite energi. Fikk litt påfyll av jern og ble litt bedre men blodprosenten vil ikke nok opp :/ bekkenet verker konstant og jeg er sikker på at hodet snart stikker ut mellom beina mine. Men ellers fint![]()
Titter bare innom for å si natta, jegSkravling i mårra kanskje
Da må dere investere i flere, hadde dere bodd nærmere skulle dere fått lånt vår, vi føler nemlig ikke behov for det endaDen står på kb sitt rom
God natt -❤Titter bare innom for å si natta, jegSkravling i mårra kanskje
Luksus! Men bråker den ikke?Det er da det er greit med varmepumpe med kjølefunksjon påpå soverommet
Vi får da håpe at det ikke gjør detTakkSkal bli gøy hvis det forblir slik til september
![]()
Bare, det hørtes kaldt utJeg vurderer sommerens første bad smart ogsåi fjor ble det jo ingen bading
![]()
Da går dere ha det til gode. Hva har du kjøpt i gave?Hele dagen er full
Natta, håper du sover søtt nåTitter bare innom for å si natta, jegSkravling i mårra kanskje
Nei, ikke mye. Bare en behagelig susLuksus! Men bråker den ikke?
Nei, ikke sånn altfor varmt her i Trøndelag så jeg er heldig sånn sett. Uansett så har jeg stabile temperaturer inne i husetHaha, huff.. føler med deg! Slitsom den derre siste tida. Er det mye varme hos deg for tida? Tenkte på det i dag, at jeg er glad jeg ikke går gravid i denne varmen som er her nå
Ja, heldigvis!Begynner nærme seg for deg nå
Når kom forrige i forhold til termin?
Godt det daMotsatt av her da, her skal bli bedre. Men ikke sånn varme