Hva er deres ferieplaner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Spennende og spennende :-P vi skal til Danmark med et venne par av oss, også skal vi til Oslo og besøke slekt. Så skal vi til bondal der hytten vår ligger. Blir en rolige sommer på oss i år pga vi har prioritert pengene litt anderledes denne gangen og det går ut over sommerferien vår.

Spania i 2 uker, uke på hytte og sommerland i bø, litt besøk til familie og diverse små utflukter :)

Skal på tur med campingvogna til Danmark. Blir nok å besøke en del parker der. Eller blir vi i Norge og Sverige.

Ingen ferieplaner i år. Kose oss med barna og slappe av.

Spennende og spennende :p vi skal til Danmark med et venne par av oss, også skal vi til Oslo og besøke slekt. Så skal vi til bondal der hytten vår ligger. Blir en rolige sommer på oss i år pga vi har prioritert pengene litt anderledes denne gangen og det går ut over sommerferien vår.

Rolig sommer...? Høres ut som nok planer det der spør du meg

På bondelandet en tur for å besøke familie. Hunderfossen, Oslo og besøke slekt, samt sommarland i bø og campingferie :)

Blir nok bare hjemme. Skal jobbe hele sommeren

Ikke annet enn på hytten til foreldrene mine tenker jeg:-). Stille og rolig:-). Planer om å føde ila sommeren også:-)

Vi skal10 dager til Hardanger (mikkelparken) med et vennepar med jevngamle barn.
Noen dager på hytta og noen dager på det glade sørlandet med en tur i dyreparken og Sabeltann show

Ingen planer..

Ingen planer

Vil ta en langhelg et sted, men aner ikke hvor, og vet ikke om jeg gidder. Vi har bestilt billetter til teater, skal på Leos lekeland, Mc Donalds osv de kommende ukene. Tror det blir mange dagsturer også heller ferie i et annet land etter jeg har født.

Skal en tur i familieparken med ett vennepar.. utenom tar vi det litt på sparket

En weekend i dyreparken, en weekend i Hunderfossen, en uke på Rhodos, litt på hytta og litt hjemme:)

Back
Topp