Hvordan er det med vekten?

33+2 ny kontroll hos jm i dag. Har gått opp 300g siden sist kontroll :) så er vel på 12kg opp nå :) 1 kg mer en hele forrige svangerskap, å jeg har 7 uker igjen :p laaaa gå:p
 
35 kg idag og oppe 7-8 kg. Syns ikke det er så ille. Veide jo for mye i utgangspunktet nå, sist var jeg mye mindre og la på meg mye mer :)
 
34+5, opp 17,5kg :s
Gikk opp 20 sist svangerskap. Mamma la på seg 30 med hvert barn.
 
Det aller meste er normalt ;-) jeg gikk ikke opp noe før uke 27? Tror jeg det var... Hadde da gått ned så var tilbake på startvekt rundt da. Så opp 7-8 fra uke 27-35.

Greit å vite, er så mye man ikke vet :p hehe! Har vell kanskje gått ned i meg selv, vanskelig å si :p
 
Greit å vite, er så mye man ikke vet :p hehe! Har vell kanskje gått ned i meg selv, vanskelig å si :p
Hehe kan ikke vite alt men som oftest så tar baby det den vil ha uansett så vi går gjerne ned litt mens den legger på seg så virker det som det står stille? :)
 
Babyen min ligger an til 3500 ved termin og jeg har gått opp 7 kg, er 35+3. Er lita og lett i utgangspunktet, men spiser meg absolutt mett og har på ingen måte holdt igjen.
Så baby får det hun trenger uansett, jordmor sier bare at det blir lite igjen på meg etter fødsel. Håper bare det ikke blir problemer med melk, men da får jeg evt. forsøke å spise mer da. Synes uansett at det er tungt nok nå ;-)
 
36 uker og 8 kilo opp. Var så sikker på at jeg hadde gått opp kjempemasse i Mai men bare 1 kilo. Tross at magen er blitt enorm. :p
 
Uke 3: 51,5 kg
Uke 10: 53,5 kg
Uke 16: 54 kg
Uke 18: 54,5 kg
Uke 19: 55 kg
Uke 21: 56 kg
Uke 24: 57 kg
Uke 25: 58 kg
Uke 30: 58 kg
Uke 31: 58,5 kg
Uke 34: 59,5 kg
Uke 35: 59 kg
Uke 36: 60 kg

= 8,5 kg opp. 4 uker igjen!
 
Har greid å holde vekta standby siste 4-5 ukene nå. (Av frykt for svangerskapsdiabetes) Opp 8 kilo svangerskapet så langt.....
 
Babyen min ligger an til 3500 ved termin og jeg har gått opp 7 kg, er 35+3. Er lita og lett i utgangspunktet, men spiser meg absolutt mett og har på ingen måte holdt igjen.
Så baby får det hun trenger uansett, jordmor sier bare at det blir lite igjen på meg etter fødsel. Håper bare det ikke blir problemer med melk, men da får jeg evt. forsøke å spise mer da. Synes uansett at det er tungt nok nå ;-)

Samme som deg omtrent:) Var slank fra før, har trent, spist meg mett og har gått opp 6 kg. Er 34+3 :)
 
35+3 og +16 kg
 
35+3 og ca 5 kg opp.
2kg+ siste to uker, før det har vekten stått stille siden januar.
Mest vann tror jeg, skikkelig hoven særlig i fingre, føtter og ansikt.
 
Back
Topp