Risiko for abort dag for dag

7,5%

Må få meg selv til å ikke tenke på de som har mistet men ikke merket det.. og de som har mistet men fortsatt har symptomer. Er jo så skummelt de første månedene og jeg tørr ikke å glede meg så alt for mye.. Det går jo bra for de aller fleste og håper det gjelder alle oss her inne :) Er jo ikke mye man kan gjøre med det heller om det skulle skje :/
 
2,4. Tror nok ikke denne stemmer helt, siden de sier sjansen reduseres etter første trimester/12 og ikke etter 10 uker, men fint likevel å tenke at sjansen blir bedre for at det skal gå bra, for hver dag som går.
 
2,4. Tror nok ikke denne stemmer helt, siden de sier sjansen reduseres etter første trimester/12 og ikke etter 10 uker, men fint likevel å tenke at sjansen blir bedre for at det skal gå bra, for hver dag som går.
Har sett en annen oversikt som opererer med 5% risiko ved uke 8 og så 3 (eller var det 2%) risiko når man kom inn i uke 9..
Tror ingen av dem "stemmer", det blir uansett en generaliserende oversikt som ikke tar hensyn til ulike forutsetninger. Så for min del handler det mer om å fysisk kunne SE prosenten gå nedover, så får det faktum om det reelt sett er 5 eller 3% komme i neste rekke.. :p
 
7,5 % idag :happy: Og jeg tviler ikke på at den holder seg der inne for akkurat nå har jeg noen sinnsyke ligamentsmerter akkurat som den graver seg dypere inn i livmoren! :inpain:
 
2,4% i dag :) Klarer uansett ikke å tro helt på det, er veldig redd for at jeg opplever MA :(
 
Jeg er også redd for MA, spesielt etter den lille blødningen jeg hadde... MEN det er viktig å tenke positivt - så i dag skal jeg glede meg over at det i følge denne oversikten er bare 2,3% risiko :D
 
2,2% her.... og ringte i dag for å få tidlig UL og jammen fikk jeg time i kveld!
Nå er jeg spent!
 
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei nå, siden TUL har avvik med menstermin. Uansett såpass lite som skiller, så jeg velger forholde meg til at jeg er 8+5 i dag og ikke 8+3 som gyn sa :)
Jo lenger på vei, jo roligere er jeg :) Blir jo uansett "rettet opp" på OUL.

Sååååå, i dag er jeg nede på 2,1%. Det stemmer også forøvrig godt med hva gyn sa. Hun sa at på denne tiden i svangerskapet var det 2-3%, og så fort jeg kom til 12 uker var det under 1% sjans for spontanabort.
 
2,4% i dag. Begynner virkelig å tro at dette skal gå veien. Slipper snart jubelen løs :p
 
8+4 i dag, og nede på 2,1%.. Der skal visst prosenten holde seg frem til 9+1 da den går ned til 2%..

Skifter mellom å være kjempenervøs og veldig avslappet. Vi er jo lagd for å bære frem barn, for søren! Så dette må jo gå bra! :D
 
Back
Topp