Redd for edderkopper

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er du redd for edderkopper eller andre ekkel ting??

Krøp nettopp en edderkopp oppover leggen min her nå. Kjenner jeg er glad som ikke er redd slike ting.

Jeg syns edderkopper er nasty! Hadde hoppet rett i dusjen og kjenner det klør over alt etter jeg leste det :p Her må edderkoppene drepes hvis jeg ser noen ellers får jeg ikke sove :p tør å drepe de da, men stakkars meg om jeg bommer :(

Er livredd ting som flyr og sier bzzzzzzzbzzzzzzzbzzzzzzz.... Veps, humler, klegg.. Grøss og gru!

Jeg er veldig glad i edderkopper, mannen derimot..:p

Jeg er livredd de ekle dyrene der!! Noe av det verste som finnes!!!! :-S

Liker de ikke men er ikke redd.
Men tar heller taranteller enn små eddiser.
Og flygende dyr møter nok elektrisk fluesmekker om de kommer inn, for syns de er irriterende.

Er ikke redd de som er rundtom i hus her. Verre i australia for eksempel. De som hopper. :o

Jeg er dødsredd bokstavelig talt!
Skriker,gråter og skjelver! Tror jeg må gå til en plass å få hjelp :( Hemmer meg skikkelig!

Edderkopper og veps, ja

Edderkopper går helt fint, men er ikke noe glad i "løse" flått :o de er jo så bittesmå, og vet aldri hvor de kan finne på å bite seg fast. Ikke noe problem å ta de når de først har bitt da

Jeg hadde hoppet rundt og hylt i full panikk om en edderkopp hadde kommet oppover mitt ben:p jeg er ikke redd dem på gulvet og slik, da slipper jeg dem ut med glass og papir. Men takler ikke å ha dem på meg!

Da hadde jeg hylt.
Er sykt redd for edderkopper, store og små... Grøss...!

Jeg får mer panikk av vepser og bier rundt meg enn en edderkopp må jeg innrømme. Men de er jo nasty de også da :p

De små edderkoppene klarer jeg til nøds. Jo større de blir jo eklere blir de. Men er mer redd veps, kanskje fordi jeg havnet på sykehus sist jeg ble stukket som 11 åring

Jeg liker ikke edderkopper og slike dyr.. ser jeg de inne må jeg vaske alt. Kakerlakker og veps derimot, da får jeg panikk.

Back
Topp