I morgen er pinsen og 17. mai over...

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Og da begynner alvoret.
Kjenner jeg gru-gleder meg :)
 
Jeg er motivert på matbiten , men vet ikke om jeg vil slutte med brusen akkurat i morgen:p

Må bare være skikkelig streng med meg selv, og holde ut på kveldsvakt.
 
Jeg er motivert på matbiten , men vet ikke om jeg vil slutte med brusen akkurat i morgen:p

Må bare være skikkelig streng med meg selv, og holde ut på kveldsvakt.
Kommer nok ikke til å kutte ut den med det første jeg heller, men nå drikker jeg bare sukkerfri brus så tenker at det ikke er så farlig nå i begynnelsen.
Ta de største synderne først
 
Jeg ammer, så blir ikke direkte slanking her, selv om jeg gjerne vil ned 15 kg på sikt. Men om jeg går ned noen kg pga sunnere kosthold, så er vel det innafor? :p
 
Kommer nok ikke til å kutte ut den med det første jeg heller, men nå drikker jeg bare sukkerfri brus så tenker at det ikke er så farlig nå i begynnelsen.
Ta de største synderne først

Jeg drikker bare cola, og det er pga koffeinet. Så jeg bør kutte ut, men vet jeg får abstinenser. Trener mye, så trenger egentlig ikke. Men jeg vil over på en annen livsstil med fokus på mindre sukker. Derfor lavkarbo.
 
Jeg drikker bare cola, og det er pga koffeinet. Så jeg bør kutte ut, men vet jeg får abstinenser. Trener mye, så trenger egentlig ikke. Men jeg vil over på en annen livsstil med fokus på mindre sukker. Derfor lavkarbo.
Er like mye koffein i Cola light og Zero...
Er det jeg drikker :oops::oops:
 
Jeg klarte det fint sist gang, og satser på at det skal gå bra denne gangen også. Men tøft blir det.

Virker som det er flere her som kan motivere hverandre:)
Jeg vet jeg kommer til å trenge det om et par-3 uker eller noe.
Derfor jeg prøvde å mobilisere nå, var jo helt dødt her og det passet meg ikke.

Og vil heller finne støtte og motivasjon her på BV hvor jeg trives fra før av enn å lete nettet rundt etter passende forum
 
Jeg vet jeg kommer til å trenge det om et par-3 uker eller noe.
Derfor jeg prøvde å mobilisere nå, var jo helt dødt her og det passet meg ikke.

Og vil heller finne støtte og motivasjon her på BV hvor jeg trives fra før av enn å lete nettet rundt etter passende forum

Det er lettere å finne motivasjon med noen " kjente" enn ukjente.
Vi gjør et forsøk på juni12 gruppa.

Hva skjer om 3 uker?
 
Det er lettere å finne motivasjon med noen " kjente" enn ukjente.
Vi gjør et forsøk på juni12 gruppa.

Hva skjer om 3 uker?
Er bare det at det er veldig lett å være super-motivert den første tiden, men motivasjonen pleier ofte å dale litt etter hvert samtidig som at man ofte går fort ned de første ukene på grunn av mye vann i kroppen så etter 2-3 uker begynner vektreduksjonen å gå saktere...
 
Er bare det at det er veldig lett å være super-motivert den første tiden, men motivasjonen pleier ofte å dale litt etter hvert samtidig som at man ofte går fort ned de første ukene på grunn av mye vann i kroppen så etter 2-3 uker begynner vektreduksjonen å gå saktere...

Det er helt sant. En må starte forsiktig, og så heller øke litt etterhvert.
Hva slags aktiviteter/ trening liker du å drive med?
 
Det er helt sant. En må starte forsiktig, og så heller øke litt etterhvert.
Hva slags aktiviteter/ trening liker du å drive med?
For meg er det først viktig å komme i gang med kosthold.
Har trent veldig mye styrke tidligere, men tror ikke jeg får tid til å begynne med trening før etter sommerferien dessverre
 
I morra er det sukker slutt her å, kvalm ikveld etter is, kake og sjokolade! Så nå er jeg skikkelig motivert til å kutte ut sukker, men blir så søtsugen når jeg ammer så må finne noe sunnere å spise når suget kommer. Har fortsatt 7 gravidkg som jeg vil ha bort, så jeg får på meg buksene mine igjen :p
 
Huff ja, jeg kjenner det blir tøft.... Vi er forsatt ikke ferdig med bursdager....

Må bare skjerpe meg i uka.
 
Back
Topp