Jeg har begynt å slanke meg utenom krigen

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som blir med for å få litt liv på dette forumet?
 
Jeg kan lage liv:D
Slanker meg ikke sånn veldig, men har nå 4 kg jeg skulle vært kvitt:)
 
Hiver meg med her jeg tror jeg. Har gått ned 20 kg siden nyttår, men kjenner at jeg har litt motivasjonsproblemer for tiden. Håper på å komme meg ned 15-20 kg til. Kan være greit å prate med andre som står i det samme :)
 
Hiver meg med her jeg tror jeg. Har gått ned 20 kg siden nyttår, men kjenner at jeg har litt motivasjonsproblemer for tiden. Håper på å komme meg ned 15-20 kg til. Kan være greit å prate med andre som står i det samme :)
Så utrolig flink du har vært.
Hvordan har du gjort det?
 
Hiver meg med her jeg tror jeg. Har gått ned 20 kg siden nyttår, men kjenner at jeg har litt motivasjonsproblemer for tiden. Håper på å komme meg ned 15-20 kg til. Kan være greit å prate med andre som står i det samme :)
Oi, det er jo kjempe bra!:D
Heier på deg!
 
Hiver meg med her jeg tror jeg. Har gått ned 20 kg siden nyttår, men kjenner at jeg har litt motivasjonsproblemer for tiden. Håper på å komme meg ned 15-20 kg til. Kan være greit å prate med andre som står i det samme :)
Imponert!! :D
 
Jepp. Hiver meg på.
Ideelt sett burde jeg også gått ned 30 kg, var det jeg veide før jeg ble gravid med frøkna..

Men jeg MÅ ikke veie 54 kg igjen altså, kan godt si at jeg må ned 20 kg. Et lettere mål å nå tror jeg
 
Jepp. Hiver meg på.
Ideelt sett burde jeg også gått ned 30 kg, var det jeg veide før jeg ble gravid med frøkna..

Men jeg MÅ ikke veie 54 kg igjen altså, kan godt si at jeg må ned 20 kg. Et lettere mål å nå tror jeg
Jippi, så flott du er med:D
 
Så utrolig flink du har vært.
Hvordan har du gjort det?

Har kuttet kalorier og begynt å trene ganske hardt.
Har brukt MyFitnessPal for å registrere matinntaket. Har egentlig god greie på hvor "fellene" i kalorier er, men veldig greit å se det svart på hvitt. Tillater meg utskeielser innimellom, men prøver å holde meg hard i hverdagen.
Er veldig fornøyd med egen innsats så langt, utfordringa blir fortsettelsen, ikke minst når vekta er nede der jeg ønsker...
 
Jeg blir også med :) Har gått ned nesten 5 kg på ca 2 mnd, så er godt i gang. Skal ned 5-7 kg til ;)

De siste to ukene har vært ganske dårlige for min del :p Konfirmasjon, to bursdagsselskaper, Oslotur med masse god mat og drikke og 17.mai! Og i dag har søtsuget tatt overhånd her, så jeg har spist masse sjokolade :( Men i kveld skal jeg prøve å komme meg ut og jogge litt, og i morgen SKAL jeg stå i mot søtsuget :p
 
Back
Topp