Bronkitt og bihulebetennelse!!

Hvordan går det med deg? Jeg sliter med akkurat det samme selv :wtf:
Har bihulebetennelse, og legen sa hun ville gi meg noe men skulle sjekke CRP før jeg dro først. Men den var på 14, så jeg fikk ingenting. Hatt det nå i 2 uker, og er tett i nesa hvert 2. Min. Og det er plagsomt!! Skal tilbake om 4uker for da er neste sv kontroll, så får vente å se til da Evt. Ønsjer deg god bedring og håper du blir bedre :) Jeg må og ta nesespray, men aner ikke hvor mye man egentlig kan ta. Men tar 2 ganger på dagtid og en på kveld når jeg legger meg. Og da får jeg pustet med begge neseborene :hilarious:
Det går! Hehe. Har blitt en del bedre etter jeg begynte på antibiotika, så det er bra. Det som har lettet mest er den værste hodepinen og trykker ift bihulebetennelsen. Er fremdeles kjempe tett og hoster masse. Sliter med å puste til tider. Kjenner at jeg har fått vondt i halsen igjen i løpet av natten :eek: Kjempe fint å bli dårlig mens man går på antibiotika! :p

Oi, så lenge å vente i fire uker om man er dårlig! Men om du blir være eller er veldig dårlig ville jeg kanskje fått meg en ny time før? Det er jo ikke så mye å gjøre eller å gi om det er virus, så mulig det var det som var tilfelle hos deg? Selv om det er utrolig kjedelig da. Nesespray tre ganger om dagen er det som er innenfor å ta, så det går fint :) Var en dag jeg måtte ty til fire doser på en dag, men regner med at jeg overlever det! :p

God bedring til deg og <3
 
Skulle aldri ha nevnt at jeg var frisk igjen.

Vondt i halsen, klør i bryster og hoster som en gal. Er så vondt å hoste med stor mage, får skikkelig vondt i høyre side.
Å nei, så kjedelig!! Har fått vondt i halsen i natt igjen selv.. Hvor får du vondt når du hoster? Ribbeina eller magen? Nå har jeg hostet så mye og lenge at jeg føler virkelig de ribbeina mine er på bristepunktet. Sinnsykt vondt.

Huff, nå må vi bli friske og raske så vi får ladet opp til fødsel. God bedring til deg!
 
Det går! Hehe. Har blitt en del bedre etter jeg begynte på antibiotika, så det er bra. Det som har lettet mest er den værste hodepinen og trykker ift bihulebetennelsen. Er fremdeles kjempe tett og hoster masse. Sliter med å puste til tider. Kjenner at jeg har fått vondt i halsen igjen i løpet av natten :eek: Kjempe fint å bli dårlig mens man går på antibiotika! :p

Oi, så lenge å vente i fire uker om man er dårlig! Men om du blir være eller er veldig dårlig ville jeg kanskje fått meg en ny time før? Det er jo ikke så mye å gjøre eller å gi om det er virus, så mulig det var det som var tilfelle hos deg? Selv om det er utrolig kjedelig da. Nesespray tre ganger om dagen er det som er innenfor å ta, så det går fint :) Var en dag jeg måtte ty til fire doser på en dag, men regner med at jeg overlever det! :p

God bedring til deg og <3
Uff, håpe formen din blir bedre! Forferdelig med tett nese :woot: og ikke minst hoste!!
Er virus jeg hadde, så ikke mye å få gjort med det. Men det har satt seg i høyre nesebor og ansikt. Så har forferdelig press og trykk i hlyre side i ansiktet+over kjeven og høyre side av hode. Smeller til når jeg beveger hode bare litt:( Så får ringe legen hvis det ikke blir noe bedre snart ;)
Ja, det overlever man :p Skal kjøpe meg ny otrevin i dag, og håpe den fungerer :D

Tusen takk:Heartred Masse God bedring igjen til deg også :Heartpink
 
Å nei, så kjedelig!! Har fått vondt i halsen i natt igjen selv.. Hvor får du vondt når du hoster? Ribbeina eller magen? Nå har jeg hostet så mye og lenge at jeg føler virkelig de ribbeina mine er på bristepunktet. Sinnsykt vondt.

Huff, nå må vi bli friske og raske så vi får ladet opp til fødsel. God bedring til deg!

Jeg får vondt ved eggstokken liksom. Spurte legen, hun da det mest sannsynlig var fordi leddene er så
myke under graviditeten og at det var en stor muskel der. Kjennes ut som noen stikker en kniv inn i siden der.

Masse god bedring til deg også :)
 
Jeg gikk til legen for sent, så cpr var på vei ned..fikk ikke noe, men er der ikke kan restriktivt med antibiotika når man er gravid? Ei venninne føde prematurt pga antibiotika (uiv)..

Men seriøst så dårlig jeg var! Det sitter ekstra lenge i når man er gravid..

Når det gjelder UVI er det motsatt, gravide skal alltid behandles selv om de ikke har symptomer da ubehandlet UVI kan føre til fødsel.
 
Når det gjelder UVI er det motsatt, gravide skal alltid behandles selv om de ikke har symptomer da ubehandlet UVI kan føre til fødsel.

Mulig det var sånn det var da!
 
uffda.. masse god bedring :)
 
Ja, jeg har fått begge deler.. Å det gjør så inni h vondt både det ene og det andre. Føles som at hodet skal eksplodere uten videre, så hjelper ikke på når jeg får skikkelige hostekuler. I tillegg til at det da føles som at ribbeina skal briste på flere steder.

Kunne sikkert knasket i meg en pakke paracet om dagen, men holder meg til maksdosen selvfølgelig. Så mitt spørsmål er om noen har noen sinnsykt gode kjerringråd der ute? Det tas i mot med stor takk!!

Stakar! ! Håper du føler deg bedre nå <3
 
Back
Topp