Baby, baby kom til meg ♡

de3e8327a51a01d255f15348f1635aa9
 
Testen på sannsynlighet for fødsel innen 14 dager meg 50/50 så da må jeg bare bli her

Så kjipt Martine. Hvordan går det med deg psykisk oppi alt dette? Får du snakket med noen om alle tankene, følelsene og bekymringene rundt sykehusoppholdet?

Sender deg en god klem ❤️
 
Så kjipt Martine. Hvordan går det med deg psykisk oppi alt dette? Får du snakket med noen om alle tankene, følelsene og bekymringene rundt sykehusoppholdet?

Sender deg en god klem ❤️
Takk ❤ går fint. De kommer inn å setter seg å snakker med med innimellom også snakker jeg mye med familie etc. Så går greit. Noen små øyeblikk hvor tårene bare renner men går fint :) har en følelse av at hun kommer ca uke 32 så bare å vente å se og håper hun holder seg inne så lenge som mulig selv om dette er tøft.
 
Hvordan går det med deg? <3
 
Hvordan går det med deg? <3

Går fint :) later meg, sover lenge på morningene og ser mye filmer ;) prøver å få dagene til å gå og tenker positivt :) vært her i 4 uker i morgen. Om det ikke skjer noe eller er noen endring på livmorhalsen ves undersøkelse om ca 1 uke så får jeg kanskje dra hjem litt ;)
 
Går fint :) later meg, sover lenge på morningene og ser mye filmer ;) prøver å få dagene til å gå og tenker positivt :) vært her i 4 uker i morgen. Om det ikke skjer noe eller er noen endring på livmorhalsen ves undersøkelse om ca 1 uke så får jeg kanskje dra hjem litt ;)
Krysser fingrene!!:)
 
Var hjemme 1 uke før jeg kom inn igjen på sykehuset på lørdag med 3 cm åpning og vannblære. Så.her sittet jeg da uten at det skjer noe mer... venter bare på at vannet skal gå egentlig..

Så bra at hun har holdt seg inne så lenge. Hvor langt er du på vei nå? Masse lykke til videre :)
 
Back
Topp