Godt å høreJepp, er heldigvis nesten borte igjen nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreJepp, er heldigvis nesten borte igjen nå da
Hørtes deilig utJeg har vært hos en av mine flinke kolleger i dag, og fått stripet og klippet håretdet var godt etter å ikke ha gjort noe siden januar
![]()
Og etter det tok jeg en dupp etter veldig lite søvn i natt :
Så nydelig han er!Var noen fine bilder. Fikk kun 6 bilder og 3 var ok Vis vedlegget 174537
Den var kjempe fin
Ja kjempe deiligskulle egentlig ha fest, men siden begge er på penicillin kur så droppa vi det
Fløte gratinerte poteter, kantarell og sjampinjong saus og rista soppogså griller mannen kjøtt. Hva skal du lage ?
Hehe takk. Føler jeg bytter litt ofte ?
Og nå snør det igjenGodt å høre![]()
Så gøy daGod morgen. Her startet morgenen allerede 5.30:-/. Litt vel tidlig. Nå er vi på vei til dyreparken for å tilbringe dagen der
![]()
Hei på degNå har jeg ikke vært her på noen dager, har alle det bra?
Vi har hatt 40 årslagGod morgen.
Planer for dagen?
Mm hørtes godt utVi skal ha andebryst til eldstens store glade
Jeg bytter aldri, har fått forbud mot å gjøre det av enkelte av jentene her inne![]()
Har tatt meg av barna mens mannen har vært på dugnad så ikke noe spennendeVi har hatt 40 årslag
Du gjort da?
Tusen takkGod bedring til snuppa![]()
Det er det de andre også sier...Mm hørtes godt ut
Hehe ja bildet ditt er kult !
Ikke santDen var kjempe fin![]()
Hehe hvor fant du det ?Det er det de andre også sier...
Sånn er det med flere barn. Da må alle få noeFant en hoppeku som jeg tenkte kunne vært perfekt for lille U siden han ligger litt etter og den kan være fin til å trene på å sitte og stå. Kostet bare kr 299,- og sett dem mye dyrere andre steder tidligere.
Når U får noe må de andre også så de fikk noe lego..
Ja,jeg valgte ikke det garnet som var anbefalt i oppskriften. Jeg kan sjekke oppskriften for strikkefastheten?Nøyaktig hvilken type garn er ikke så viktig, mer hvilken strikkefasthet den har...
Man kan alltid velge en annet type garn, så lenge den har samme strikkefasthet.