Skravletråd April

Jeg har vært hos en av mine flinke kolleger i dag, og fått stripet og klippet håret :) det var godt etter å ikke ha gjort noe siden januar :o
Og etter det tok jeg en dupp etter veldig lite søvn i natt :
Hørtes deilig ut :) jeg var innom frisør i dag å hørte om priser ang mitt neste prosjekt :D

Ja kjempe deilig :) skulle egentlig ha fest, men siden begge er på penicillin kur så droppa vi det :p

Fløte gratinerte poteter, kantarell og sjampinjong saus og rista sopp :) også griller mannen kjøtt. Hva skal du lage ?

Hehe takk. Føler jeg bytter litt ofte ?

Vi skal ha andebryst til eldstens store glade :)

Jeg bytter aldri, har fått forbud mot å gjøre det av enkelte av jentene her inne :P

ImageUploadedByBV Forum1462036938.782432.jpg
Rosa
Eller
ImageUploadedByBV Forum1462036951.151017.jpg
Hvite?

Hun er jo helt på lilla, men å finne lilla pensko er helt umulig :p klarer ikke velge. Jeg skal ha rosa sko i den rosafargen :)

Nei, kanskje begynne å legge en liten gutt som skulle ha vært i seng for nesten en time siden..
Problemet er bare at han leker så godt må og er så skjønn.
Har nesten ikke hjerte til å legge han

Fant en hoppeku som jeg tenkte kunne vært perfekt for lille U siden han ligger litt etter og den kan være fin til å trene på å sitte og stå. Kostet bare kr 299,- og sett dem mye dyrere andre steder tidligere.
Når U får noe må de andre også så de fikk noe lego..
Sånn er det med flere barn. Da må alle få noe :p
Hoppeku er bra da. Jentungen bruker den enda her:)

Nøyaktig hvilken type garn er ikke så viktig, mer hvilken strikkefasthet den har...
Man kan alltid velge en annet type garn, så lenge den har samme strikkefasthet.
Ja,jeg valgte ikke det garnet som var anbefalt i oppskriften. Jeg kan sjekke oppskriften for strikkefastheten?

Back
Topp