Er nesten det vi bruker til Egypt!Fly hadde jeg gjerne tatt men 9000 er litt mye åbetale![]()
Altfor mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nesten det vi bruker til Egypt!Fly hadde jeg gjerne tatt men 9000 er litt mye åbetale![]()
Er helt hinsides men mye businessfolk der og de betaler jo..Er nesten det vi bruker til Egypt!
Altfor mye!
Joa men fins da grenser!Er helt hinsides men mye businessfolk der og de betaler jo..
Ja jeg sier det samme. Synd det er sånnJoa men fins da grenser!
Skjønner jo at dere kjører da!
Tok han imot flytende da?Stikkpiller nektet min fra han var 2.5 år
Det gjorde hanTok han imot flytende da?
Vi var (heldigvis) nødt til å gi guten hostemedisin en gang når han var liten, kokiliana eller noe, og det smaka solbærsaft. Vi refererte det som "medisin" så han tror alltid det er godt med medisin nå, selv om det er Paracet eller noe annet. Og det går faktisk nedJa den paraceten tror jeg smaker høggikke kunne vi gi mer i stad for må gå så mange timer mellom uansett. Kan gi henne paracet snart siden vi kun fikk i hun halvdose i stad
Det regner...Ups det snør visst
Så flinkVi var (heldigvis) nødt til å gi guten hostemedisin en gang når han var liten, kokiliana eller noe, og det smaka solbærsaft. Vi refererte det som "medisin" så han tror alltid det er godt med medisin nå, selv om det er Paracet eller noe annet. Og det går faktisk nedtil og med lakulosen tok han!
Ja er detJa jeg sier det samme. Synd det er sånn
Høres bedre ut detDet regner...
Ikke sant. Synd de ikke swr at vanlige folk ikke har rådJa er det
Skjønner jo at folk ikke velger sånne type transport metoder når det koster så mye
Vel de ser vel men bryr seg ikke.Ikke sant. Synd de ikke swr at vanlige folk ikke har råd
Ja du skal ha skryt nåJa jeg var flink![]()
Hadde tidligvakt i dag, ;-)
Som regel ikke nei
Godt å høre han er bedre.Mye bedre enn snø
Går litt bedre. Grønnsåpecann og paracet gjorde susen