Skravletråd April

Ja den paraceten tror jeg smaker høgg :p ikke kunne vi gi mer i stad for må gå så mange timer mellom uansett. Kan gi henne paracet snart siden vi kun fikk i hun halvdose i stad
Vi var (heldigvis) nødt til å gi guten hostemedisin en gang når han var liten, kokiliana eller noe, og det smaka solbærsaft. Vi refererte det som "medisin" så han tror alltid det er godt med medisin nå, selv om det er Paracet eller noe annet. Og det går faktisk ned :) til og med lakulosen tok han!

Mine sluttet vel med stikkpiller før den tid også. Eldstemann i alle fall, han tok jo flytende allergimedisin, så flytende paracet gikk fint. Ga det fra... Ja. I alle fall da han var 2,5 for da ga vi paracet og ibux i samråd med legevakta, og begge flytende. Mellomste husker jeg ikke helt når sluttet med stikkpiller. De veksler litt på smeltetabletter (mest han) og flytende nå

Vi var (heldigvis) nødt til å gi guten hostemedisin en gang når han var liten, kokiliana eller noe, og det smaka solbærsaft. Vi refererte det som "medisin" så han tror alltid det er godt med medisin nå, selv om det er Paracet eller noe annet. Og det går faktisk ned :) til og med lakulosen tok han!
Så flink :)
Hun har vondt i halsen vettu :/

Sier natta vi :)
Skal finne fram noen filmer i morgen og håper N er blitt bedre

Back
Topp