Såpass ja. Burde jo ha lagt med siden bv ikke virketDa hadde tilogmed jeg kommet meg i seng ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja. Burde jo ha lagt med siden bv ikke virketDa hadde tilogmed jeg kommet meg i seng ;-)
Ja jeg hørte det...Det står på alle nyhets sider
Ja..Litt vanskelig å se i bilen![]()
Søting ♡Var noen fine bilder. Fikk kun 6 bilder og 3 var ok Vis vedlegget 174537
Ja jeg var flinkSåpass ja. Burde jo ha lagt med siden bv ikke virket![]()
Mye bedre enn snøBedre enn snø. Hvordan er det med kb?
Som regel ikke neiOi, får du sove i bilen?
Ha ha får håpe hun ikke gjør dtJa, jeg er faktisk det.
Mannen spøker med om at vi noen gang skilles så velger hun mitt parti![]()
Hvem går videre i dag?Ja..
Siden min favoritt trakk seg pga sykdom så må.jeg si Marta er flink altså!![]()
Kjedelig, er jo så deilig med tog eller buss på langturer!Da kommer vi ikke langt![]()
Buss er jeg ikke glad i men tog hadde vært greitKjedelig, er jo så deilig med tog eller buss på langturer!
Huff skrev feil, mente flyBuss er jeg ikke glad i men tog hadde vært greit
Lenge leve stikkpiller!!2 og ett halvttakk
håper det
hun ville ikke ha paracet flytende så må vel kjøpe stikkpiller. Ble småstresset av pulsen hennes, men heldigvis ikke farlig. De har jo høyere puls enn oss til vanlig
![]()
Åh! Du må vis hvordan det bleFått bilder fra fotograferingen i dag![]()
Ja den paraceten tror jeg smaker høggLenge leve stikkpiller!!har heldigvis bare trengt å gitt gutten her på 3 år stikkpiller en gang men den ene gangen var det verd det
![]()
Fly hadde jeg gjerne tatt men 9000 er litt mye åbetaleHuff skrev feil, mente fly
Ikke lett å skulle drive med flere ting samtidig.
Nei på en sånn tur blir det ofte trang i en buss syns jeg
Stikkpiller nektet min fra han var 2.5 årLenge leve stikkpiller!!har heldigvis bare trengt å gitt gutten her på 3 år stikkpiller en gang men den ene gangen var det verd det
![]()
Masse lykke til, håper dere finner noe raskt!![]()