Ble april-baby på meg

dottdott

Flørter med forumet
Skulle egentlig reise til London i går morges, med måtte reise til Kvinneklinikken i stede. Den lille i magen hadde bestemt seg for at 30 uker var lenge nok. Hun kom ut rosa og fin, og gav fra seg litt lyd før hun ble tatt med på barneklinikken. Litt kald var hun så fikk ikke holde henne i går, men håper på å får gjøre det i dag. Hun pustet god selv når hun kom ut, men trengte litt ekstra hjelp for å få modnet lungene skikkelig. Blir nok koblet av pustehjelpen i dag :)

Selve fødselen gikk fort. Fikk epidural med god effekt i begynnelsen. Ting gikk rolig for seg og mannen min skulle bare en tur på butikken for å lufte seg litt og kjøpe litt mat. Da han kom tilbake 15 min seinere hadde jeg kraftige og tette rier og det var fullt av barneleger, jordmødre og barnepleiere inne på fødestuen. Mannen min sa det var 8 stykker utenom oss, jeg fikk helt med meg det, var veldig opptatt med å puste i stede for å skrike :p På to pressrier + litt pressing uten rie, var hun ute. Så liten og så nydelig. 41cm og 1530kg.

Kom inn kl 5:30 med 2 cm åpning, fikk lungemodningssprøyte og medisin for å stoppe riene. Da disse ikke hadde ønsket effekt ble de koblet fra i 8-tiden. Da hadde jeg 4cm åpning og litt før kl 15 var hun ute.
 
Oi!
Gratulerer så masse med jenta! :) så godt å høre at alt går fint med dere :)

Første ungen i gruppa til å komme.. Sykt å tenke på!
 
Gratulerer så mye :love7 så fantastisk at det gikk så bra !! Kan jeg spørre om hva grunnen var til at hun kom så tidlig ? Hadde du noe forvarsel ? Står litt i fare for å føde prematurt selv..
 
Oi! Wow! Julis første baby<3 Gratulerer så mye! Godt å høre at det har gått fint!! <3
 
Sniker fra mai/juni.. Gratulerer så mye! :) Så godt å høre at det har gått fint selvom hu gjerne skulle vært i magen en god stund til!
 
Oi, ikke verst å oppdatere her inne så fort heller! Gratulerer så mye! Håper alt fortsetter like bra med dere, høres ut som en sterk liten jente<3 uvirkelig at de kan komme allerede.! Er på 30 uker selv i dag:eek:
 
Gratulerer så mye med prinsessa:)
Godt å høre det gikk så bra og nyt tiden fremover :)
 
Gratulerer så mye med ei lita jente! :) godt å høre alt gikk bra :)
 
Gratulerer så mye :love7 så fantastisk at det gikk så bra !! Kan jeg spørre om hva grunnen var til at hun kom så tidlig ? Hadde du noe forvarsel ? Står litt i fare for å føde prematurt selv..

Takk :) Vet ikke hvorfor hun kom tidlig. Var på kontroll for under en uke siden og det var ingen tegn da. Hadde veldig mye kynnere på fredag som etterhvert ble vonde, men tenkte det måtte være kynnere siden det var så tidlig enda. Var på jobb fra 16-21, var tungt, men det gikk. Da jeg la meg ble de bare verre og verre, fikk ikke sove om natten. I 3-4 -tiden ble det så gale at jeg skjønnte det måtte være rier og ringte inn til føden. Hadde pakket kofferten til London-tur så tok den med siden jeg ikke hadde pakket fødebagen enda. Glad alt gikk så bra når det først ble som det ble. Veldig flinke folk på føden på KK, følte meg godt ivaretatt.
 
Gratulerer så mye med prinsessa ♡
Godt å høre at alt går bra med julis første baby.
 
Oj! Så bra at det har gått fint!! Gratulerer så mye!!:):) håper du går holde og kose med din lille frøken så fort som mulig!!:)
 
Oi, ikke verst å oppdatere her inne så fort heller! Gratulerer så mye! Håper alt fortsetter like bra med dere, høres ut som en sterk liten jente<3 uvirkelig at de kan komme allerede.! Er på 30 uker selv i dag:eek:

Hehe, ligger på på rommet å slapper av nå, har ikke så mye å gjøre på siden fødebagen ikke var pakket. Skal får meg litt lesestoff og strikketøy i dag. Hun ligger på barneklinikken, litt rart å ikke ha henne her med seg, men skal opp å kose med henne snart :)
 
I alle dager, det har gått unna du!
SÅÅ godt å høre at alt har gått bra :) Kjempeflott! Gratulerer så mye!
 
Sniker fra juni.
Gratulerer så mye, godt det står bra til med dere begge :)
 
Back
Topp