Ja det blir vel til detKos og kos fru Blom
Skal prøve å holde ut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir vel til detKos og kos fru Blom
Skal prøve å holde ut..
He he var de jeg så påSom du kan se på bildene veggen min, hell yes!
Ha ha takkOoh....gratulerer!!![]()
Blir nok supert for dere beggeJa tenkte det. Så har jeg bare mini å konsentrerte meg om
![]()
Huffnatta sove godtskal straks legge fra meg macen jeg og. kroppen trenger å gråte ut så da gråter jeg ut så legger jeg meg
Men huff daMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Flink har du værthar vært flink og hørt på legen så håper detja det er det
![]()
høres koselig utnei man skal helst ikke det med risikosvangerskap. natta sove godt da snuppa ! <3 tusen takk for det
jeg skal snart legge meg selv. har ikke sovet på dagen og skal opp litt tidligere enn vanlig i morgen. snakkes selvfølgelig i morgen
![]()
Deilig med gåtur og grillingGått lang tur på formiddagen. Gått og hentet storebror, kjørt og hentet mellomste. Grillet middag. Straks spise før eldste skal på trening. Mellomste står over utetrening i dag har jeg bestemt, og med det er hennes barneidrett over og onsdagene enklere. Heldigvis
God morgen!God morgen, eller noe sånn.
Var det ikke ille allikevel?Ikke før nå![]()
Ja, du kan tro jeg er glad....Hurra for det![]()
Flink du har vært!Jatok en slappdag og så mye tv mellom vindusvasken
![]()
Uff da, skjønner at man blir ivrig på oppussingen men må ta pauser i blant ogsåMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Hilser pent tilbake!Titter innom å sender en stooor hilsen fra Finland![]()
Så fint han har masse vennerKjæresten gikk hjem,,kb rakk å spise litt middag før neste besøk sto på døra..
Aha, lykke til med nedtrappingJgod kveldja vi trapper ned på ammingen og han er vant til å få melk i 5-6 tiden..
Hvor du skal reise?Har begynt å pakke![]()
Off da, trodde vi var enige om at nå skulle vi ta vare på helsa vår og lytte til kroppen?:-OMala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Æsj daFor å ikke ødelegge mer av nettbrette og fordi jeg må få sendt den på reparasjon.. Vis vedlegget 174104