Skravletråd April

har vært flink og hørt på legen så håper det :) ja det er det :D
høres koselig ut :) nei man skal helst ikke det med risikosvangerskap. natta sove godt da snuppa ! <3 tusen takk for det :) jeg skal snart legge meg selv. har ikke sovet på dagen og skal opp litt tidligere enn vanlig i morgen. snakkes selvfølgelig i morgen :)
Flink har du vært ;) Så da bør det være fine resultater i dag :) Kos deg med puta og mannen din ;) <3

Så sier jeg god morgen og lykke til i dag <3

Gått lang tur på formiddagen. Gått og hentet storebror, kjørt og hentet mellomste. Grillet middag. Straks spise før eldste skal på trening. Mellomste står over utetrening i dag har jeg bestemt, og med det er hennes barneidrett over og onsdagene enklere. Heldigvis
Deilig med gåtur og grilling:D
Blir nok lettere for dere når barneidretten er over ja:)

Mala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Uff da, skjønner at man blir ivrig på oppussingen men må ta pauser i blant også ;) Meeen, er greit å få ut noen tårer enn å ha en stor klump i halsen ;)

Mala i flere timer i kveld. Nå har jeg så vondt at jeg måtte gråte en skvett i dusjen. Jeg som bruker å vente til jeg hsr lagt med med sånt. .
Off da, trodde vi var enige om at nå skulle vi ta vare på helsa vår og lytte til kroppen?:-O

God morgen:-). Her er vi oppe og mini er godt igang med å utforske trappen og pianoet til foreldrene mine sitt hus:-). Skal på babysvømming om ett par timer, handle litt også bare slappe av resten av dagen:-)

Back
Topp