Ønsker du at vi fortsetter med utfordringer?

Ønsker du at vi fortsetter med utfordringer?

  • Ja

  • Nei


Results are only viewable after voting.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Siden det har vært en del "støy" rundt dette lufter vi rett og slett alternativet om vi skal kjøre krigen videre uten.
Som lovet, her kommer avstemmingen

For å kunne stemme må du gå inn via nettleser.
 
Jeg skal se om jeg går inn og stemmer, men jeg er uansett for :)
 
Jeg syns utfordringer er moro, men at de burde kunne vært litt mer tilpasset. Spesielt de fysiske utfordringene. Her er det mange som sliter, så derfor burde det være mulighet for dem også å være med. Feks: "Gå 10 000 skritt daglig" eller "ryddeprosjekt/vaskeprosjekt"

Siden jeg sliter med utmattelse i tide og utide, så vil alt som har med fysisk aktivitet å gjøre, ikke passe meg uansett. Men bare det å ha muligheten til å bidra tror jeg kan bety mye for noen!

Og gjerne om vi please please please kan bytte ut vann med VÆSKE! Drikker jeg to liter vann så går jeg og gulper hele dagen, og denne ser jeg også flere sliter med, så kaskje flere hadde satt pris på om den endret seg.

Og så et forslag til lavkarbo - kostholdet: At istedet for å unngå snop/annen bakst +++, så holde seg på 5gram av 100 gram daglig, da dette er en tommelfingerregel. Det er jo bare en ekstra setning inni utfordringen.


Jeg liker utfordringene, men føler akkurat nå at det er firkantet og ekskluderende, og det er ikke særlig hyggelig.
 
Jeg er så langt fra lavkarbo som man kommer, og skjønner ikke engang hva du skriver.

Ikke snopefri, men fem av hundre gram karbohydrater, pr dag? Så man må tvingende nødt til å trippelsjekke alle matvarer man spiser?
Eller du mener " enten snopefri eller spis lavkarbo? "

Jeg har lest og lest dette om alternative utfordringer og innser at dere mener at man skal velge den eller den. Og ikke kunne velge begge

For det ER alternative utfordringer. Er du ikke typen som trener, kan du ta det på kosten. Passer ikke det med kosten, kanskje kan du spise grønnsaker, frukt og bær? Ikke lyst på det, hva med å danse? Ofte er det styrketrening på Challenge, og ulike greier innen kost. Her er mange alternativer å velge i.

Men jeg har innsett at noen mener at vi ikke skal kunne velge alle om vi vil? Ikke både trening og dans, men enten eller? Ikke både snopefri og grønnsaker eller lavkarbo, men bare velge en av dem?
 
Ja. Jeg liker de, og vet fra tidligere at det er store variasjoner i type utfordringer.
:)
 
Jeg er så langt fra lavkarbo som man kommer, og skjønner ikke engang hva du skriver.

Ikke snopefri, men fem av hundre gram karbohydrater, pr dag? Så man må tvingende nødt til å trippelsjekke alle matvarer man spiser?
Eller du mener " enten snopefri eller spis lavkarbo? "

Jeg har lest og lest dette om alternative utfordringer og innser at dere mener at man skal velge den eller den. Og ikke kunne velge begge

For det ER alternative utfordringer. Er du ikke typen som trener, kan du ta det på kosten. Passer ikke det med kosten, kanskje kan du spise grønnsaker, frukt og bær? Ikke lyst på det, hva med å danse? Ofte er det styrketrening på Challenge, og ulike greier innen kost. Her er mange alternativer å velge i.

Men jeg har innsett at noen mener at vi ikke skal kunne velge alle om vi vil? Ikke både trening og dans, men enten eller? Ikke både snopefri og grønnsaker eller lavkarbo, men bare velge en av dem?

Har mye smerter i dag, så orker bare å kommentere det med karbs: Ja, jeg mente at alle produkter man spiser skal ha et næringsinnhold av 5 gram per 100 gram. Dette vil også få konsekvenser for sukkerfritt godteri ;-)
 
Har mye smerter i dag, så orker bare å kommentere det med karbs: Ja, jeg mente at alle produkter man spiser skal ha et næringsinnhold av 5 gram per 100 gram. Dette vil også få konsekvenser for sukkerfritt godteri ;-)

Men da mener du altså med "flere alternativer" reelt sett at vi skal ha muligens flere alternativer, men begrense mulighetene til å velge de vi vil? Eller vil du bare ha inn lav-karbo-alternativer i tillegg? Jeg har ikke helt skjønt om du faktisk mener vi ksal begrense valgmulighetene til folket, noe jeg synes burde komme klart frem.

For jeg antar at de som mener vi skal fortsette med dem mener at vi fortsatt skal kunne velge blandt alle de alternativene som presenteres den aktuelle uken
 
Men da mener du altså med "flere alternativer" reelt sett at vi skal ha muligens flere alternativer, men begrense mulighetene til å velge de vi vil? Eller vil du bare ha inn lav-karbo-alternativer i tillegg? Jeg har ikke helt skjønt om du faktisk mener vi ksal begrense valgmulighetene til folket, noe jeg synes burde komme klart frem.

For jeg antar at de som mener vi skal fortsette med dem mener at vi fortsatt skal kunne velge blandt alle de alternativene som presenteres den aktuelle uken

Jeg syntes det skal være de utfordringene vi har, pluss alternativer til de som av ulike årsaker har det vanskelig fysisk.

Alternativ utfordring for de som går på lavkarbo

Og bytte ut vann med væske

Men altså, dette er bare min meninger, men håper det ga mer oppklaring :)
 
Jeg har enda ikke skjønt om du mener man må velge a eller b, eller om du bare ønsker flere alternativer
 
(og vann med veske går neppe. Det er jo null stress p drikke to liter i døgnet. Men å drikke saft, brus, jus, kaffi... Har på ingen måte samme logiske helseeffekt som vann til nød kan påstås å ha.)
 
(og vann med veske går neppe. Det er jo null stress p drikke to liter i døgnet. Men å drikke saft, brus, jus, kaffi... Har på ingen måte samme logiske helseeffekt som vann til nød kan påstås å ha.)

Eg hadde glatt valgt 2 liter pepsimax da :D dette e min utfordring i hverdagen :D
 
Eg hadde glatt valgt 2 liter pepsimax da :D dette e min utfordring i hverdagen :D

Og jeg hadde fordelt det på ca en halv liter appelsinjus, en halv liter oboymelk, en halv liter saft, hver av disse sikkert egentlig nesten 6 dl, og en god skvett vann på trilletur. Mao, ikke akkurat lurt... men lett, veldig lett. Det er vel ca dette jeg reelt sett drikker på en dag... Det er da vel ca nesten ingen som IKKE får i seg to liter veske på en dag?
 
Og jeg hadde fordelt det på ca en halv liter appelsinjus, en halv liter oboymelk, en halv liter saft, hver av disse sikkert egentlig nesten 6 dl, og en god skvett vann på trilletur. Mao, ikke akkurat lurt... men lett, veldig lett. Det er vel ca dette jeg reelt sett drikker på en dag... Det er da vel ca nesten ingen som IKKE får i seg to liter veske på en dag?

Nei, det hadde ikke vært noe sak her hvertfall. Men tenker meg ofte om nå i desse utfordringsdager at velg heller vannet :D så på jobben fyller eg opp flaska mi flere ganger. Er vel oppi nesten 2 liter bare der før eg går fra jobb.
 
Utfordringer er gøy! :)
 
Back
Topp