Bare en om gangenHaha ser det for meg
Greit å være nøye da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare en om gangenHaha ser det for meg
Greit å være nøye da![]()
God vane til han blir eldre daBare en om gangengodt han er det ja
Litt som min da. Nå sover småen så jeg kan bruke den littHar ikke fikset den. Kan brukes men brukes lite
Jo, når de bare skyver problemene unna gang på gang på gang og tror de skal forsvinne av seg selv så... Og ihvertfall når de har ei normal til god inntekt og bruker penger over evne eller spiller de bort, da er enn vel ikke akkurat smartDet handler jo ikke nødvendogvis om å være surrete og dumme![]()
Ja det vil nok ta litt tidJaså nå må få sendt den og bytte skjerm. Vil ta litt tid
![]()
Finnes mange fisker i havet for disse små barnaEr litt over 2 uker siden det ble slutt med forrige![]()
He he ja ikke santGod vane til han blir eldre da![]()
Hadde vi brukt den mer hadde vi nok fikset denLitt som min da. Nå sover småen så jeg kan bruke den litt
Det gjør det het klartFinnes mange fisker i havet for disse små barna![]()
Ja jeg håper detJa det vil nok ta litt tidMen det blir vel bra til slutt
![]()
det kan være mange grunner til at de skyver problemene unna saJo, når de bare skyver problemene unna gang på gang på gang og tror de skal forsvinne av seg selv så... Og ihvertfall når de har ei normal til god inntekt og bruker penger over evne eller spiller de bort, da er enn vel ikke akkurat smart![]()
Hva bruker du da mobilen eller bruker du data?Hadde vi brukt den mer hadde vi nok fikset den
Bruker mest mobilHva bruker du da mobilen eller bruker du data?
Man har som regel ikke behov for så mye merBruker mest mobil
Nei har i grunn ikke detMan har som regel ikke behov for så mye mer![]()
Ikke rart ungdom blir skolelei.Ja jeg er helt enig med deg
Hvor ska du?Har begynt å pakke![]()
Sist hadde jeg ei som hata å ligge i vogn, håper det blir bedre denne gangenDet gjør jeg også. Ble lite trilling i starten pga været..
Har ikke noen planer på detNoen som skal se luksusfellen i kveld?