Klesstørrelse

Lillebror er en mnd om to dager og han har brukt 62 i to uker.. I bukse er det fortsatt noe 56 som passer. Det meste annet i 56 er for trangt, kort osv.
 
1 uke og en dag og her går det I 56. Noen få plagg 50 som går, men veldig lite. Glad jeg ikke kjøpte noe I 50 selv :p
 
3 1/2 uke og bruker 50 som er litt stort ennå, prematur Body fra kapphal i str 44 passer perfekt!
 
Har så mye arvetøy, og det er jo vasket en del, så må opp i 62 i en alder av 3 uker tror jeg! Krympet må tøyet ha gjort ser jeg på svarene over!
 
Har så mye arvetøy, og det er jo vasket en del, så må opp i 62 i en alder av 3 uker tror jeg! Krympet må tøyet ha gjort ser jeg på svarene over!
Vi brukte 62 når mini var tre uker vi også. Og det var ikke arvetøy :)
 
2,5 uke og 56 begynner å bli for smått, spesielt bodyer og heldrakter. Str 50 var det bare å pakke unna med en gang, han var 52cm da han ble født.
 
6,5 uker, og bruker for det meste 62. Noe 56, men det meste av det er veldig smått nå. Veide 5420 i dag :)
 
Lille er 3 mnd, bruker srørrelse 62 og har gjort det i rundt 2 uker :) 56 ble for lite og 62 litt for stort, det så litt merkelig ut den første uken ;)
 
4 uker på tirsdag. Bruker 56 :)
 
Back
Topp