Æsj, ja det er en god stund18-19 var det som først var antydet, siste jeg googlet frem nå var 21. Det er lenge til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, ja det er en god stund18-19 var det som først var antydet, siste jeg googlet frem nå var 21. Det er lenge til!
Det skjønner jegMen så har vi bodd her et år og alt er i rimelig avstand så ikke fristende å endre det![]()
Av dealeren i en merkegruppe på fbHoho, alltid kjekt
Hvor handlet du?
Ja er detDet skjønner jeg
Kjekt å ha alt i nærheten..
Vi skal en tur ut i skogenSkal hente småen om en stund hos bestemor og bestefar så vi har sovet lenge og jeg våknet opp med den strengen.. Så jeg har pumpet Vis vedlegget 173438 ingen amming dør i kveldhva med deg?
![]()
Det er litt for lenge.Æsj, ja det er en god stund![]()
Hun sovnet vel tre ganger etter det. Hver gang lenge nok til at jeg rakk å tenke "da skal jeg soooooove... Ikke det nei"Skulle jo ikke våkne så tidlig da![]()
Har du litt for mye sykler?Vi skal en tur ut i skogen
Vaske klær
Vaske hus
Så kommer det ei å henter en damesykkel
Ei å henter barnesykkel
JaJa den kan bli veldig kluss men nå har jeg ikke hatt mensen i det hele tatt så..
Hadde du alt det etter hverandre?![]()
Ikke så gale det daOkiher står han opp mellom 6-halv 8
![]()
Det hørtes godt ut det også .Sitter og spiser sjokoladekake, jeg
Du la deg vel ikke noe tidligere av den grunn?Måtte opp 7.30 pga fotballcup![]()
Oi, tiden flyr er hun 4 mnd allerede ?Hun er ganske stabil i når hun mener det er morgen, helg som hverdag, ferie eller hva som helst. Er jo bare 4 mnd så det er jo ikke så rart.
Rydda i fryseren kvelden førSå mye snadder![]()
De er gamle og vikst fra så da er det ut med deHar du litt for mye sykler?husarbeid må til, greit dere får gått litt ut og da
![]()
God dag til deg ogsåGod dag damer![]()
Ja. Det er faktisk fire mnd siden jul, og derved bare åtte måneder til jul igjen.Oi, tiden flyr er hun 4 mnd allerede ?![]()