Skravletråd April

Æsj, ja det er en god stund:(
Det er litt for lenge.

Vi har fått sånn service pickup point eller hva det heter. Hvor vi kan gå og se og så bestille det på nett og hente det der etter noen dager eller noe sånn. Ikke testa.

Skulle jo ikke våkne så tidlig da :o
Hun sovnet vel tre ganger etter det. Hver gang lenge nok til at jeg rakk å tenke "da skal jeg soooooove... Ikke det nei"

Så nå er hun i vogn med sin far og sover sikkert, mens jeg ser til at ungene kler på seg, de skal ut, så skal jeg pumpe og deretter trolig legge meg og sove

Vi skal en tur ut i skogen
Vaske klær
Vaske hus
Så kommer det ei å henter en damesykkel
Ei å henter barnesykkel
Har du litt for mye sykler? :p husarbeid må til, greit dere får gått litt ut og da :)

Da var samboer oppe og vi har spist frunsj, så endelig får jeg legge meg igjen :P
Trenger minst en dupp om dagene, både for å sove bort litt av kvalmen men også for å klare å legge gutt kl 19 uten å sovne selv ;)

Ja den kan bli veldig kluss men nå har jeg ikke hatt mensen i det hele tatt så..
Hadde du alt det etter hverandre? :o
Ja :( alt rundt uke 7. Ene var drastisk og endte med utskrapning på legevakten

Hei :) sovnet i går så glad ikke smertene tok seg opp. I dag skal vi ut en tur med N på lekeplassen her slik at jeg og får frisk luft. Spent på hvordan kroppen reagerer på levering i bhg i morgen ... Det fikk jeg lov til, men litt skeptisk er jeg

Hun er ganske stabil i når hun mener det er morgen, helg som hverdag, ferie eller hva som helst. Er jo bare 4 mnd så det er jo ikke så rart.
Oi, tiden flyr er hun 4 mnd allerede ? :o

Back
Topp