Hva tror dere den ferske svenske prinsen skal hete?

Får vell et kjempe langt navn..

De heter jo Carl, Gustav og Oscar om hverandre med innslag av Johan, så jeg tipper det blir noe i den stilen ;)

De heter jo Carl, Gustav og Oscar om hverandre med innslag av Johan, så jeg tipper det blir noe i den stilen ;)
Kanskje det blir Carl Gustav Johan :p haha

Ikke helt ulogisk det der, gitt! Er ikke uvanlig at de tar navnet til far og besteforeldre og fletter sammen!

Tror du tipper ganske bra! :)

Vi hadde det utrolig morsomt på jobben idag når vi skulle gjette dette (bor jo i sverige så dette er et veldig naturlig tema ;) )

Men det blir nok en Bertil selvom vi hadde det morsomt med navn som Carl Ola Conny, Ola Ronny Kenneth osv.
Men mange her er veldig spente på hva lille prinsen skal hete og gleder seg til kunngjøringen imorgen :)

Alexander Erik Hubertus Bertil ble navnet, men de vil bare bruke Alexander og han ble hertug av Södermanlands hvis noen er interessert i tittel ;)

4 ja, overdrev vel litt :p:bag: Men syns det er så rart at de skal ha så mange navn når kun et eller to blir brukt :p
Ja syns det jeg også, men mange syns vårt bruk av dobbelt navn er rart da så går begge veier ;)
Men rart å se skjemaer her hvor man skal skrive tilltalsnamn og ikke fornavn og mellomnavn.

Back
Topp