Skravletråd April

Yes! Har fått støvsugd stua. Måtte bare bruke 15 min med frøkna så hun skulle venne seg til støvsugeren :p det ble mye kjefting på den og meg :p

Stas på alle t-bane linjene :/ skulle møte bestevenninnen min ... Jeg kan bare ta bussen, men det kan ikke hun

Ville bare tipse... Jeg tar altså et helt glass med lokk oppi for mindre søl. Når barnet er sulten har jeg varm mat. Gjør dette når jeg vet det ikke er lenge til barnet skal spise og synes det er kjekt å være forberedt.

Ikke mange steder i Oslo som godtar å varme opp maten for meg. De sier noe om mattilsynets regler bla bla bla

Ville bare tipse... Jeg tar altså et helt glass med lokk oppi for mindre søl. Når barnet er sulten har jeg varm mat. Gjør dette når jeg vet det ikke er lenge til barnet skal spise og synes det er kjekt å være forberedt.

Ikke mange steder i Oslo som godtar å varme opp maten for meg. De sier noe om mattilsynets regler bla bla bla
ImageUploadedByBV Forum1461153396.335315.jpg

Rettet seg :)
Gjett hvem som glemte at hun skulle møte noen og lot meg dra til byen uten grunn? :/

Fikk shoppet litt til N og Theo da :) men likevel... Har det tøft... Hun burde dobbelsjekket når hun vet litt om situasjonen min :(

God dag :) her har vi besøkt en barnehage i dag. Kjempe kjekt. :)

Jeg har en veldig fantastisk mann, men på enkelte områder henger han ikke bestandig med.
Jeg får blant annet aldri blomster, og må ordne kake til min egen bursdag.
Jeg klager ikke, det er helt greit, det er så mye bra med den mannen.

Sjokket var derfor stort når han fanatisk kom med blomster på bryllupsdagen vår for noen dager siden.
I dag kjøpte jeg som vanlig min egen bursdagskake, til min store overraskelse så kjøpte han også.

Nå er jeg skikkelig, skikkelig sukkerhøy :P
Ååh....godt han kan overraske deg sånn!❤️

Vel... våknet 06, opp 0630 og stelt to barn, levert storebror, handla, rydda og tørka støv, hadd snekkern her, henta storebror, gjort lekser, lagd middag, spilt spill, lagt barn :) Og så en del amming og bleieskift, trøsting og bæring sånn innimellom. Nå får vi snart overnattingsgjest fra hjemplassen min :)
Hørtes hektisk ut:P
Koselig med overnattingsgjest da!

Back
Topp