Monique33
Gift med forumet
God mornGod morgenhar dere en fin morgen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God mornGod morgenhar dere en fin morgen?
![]()
DeiligGod mornI dag ble det pludring i senga frem til kl.9, koselig
Å så tok pappaen morgenstellet og ga frokost, så jeg fikk meg en lang god dusj
Så kan absolutt ikke klage
![]()
nskje du får lage det i dag instedet daNam! Det fikk jeg skikkelig lyst på
Ville bare tipse... Jeg tar altså et helt glass med lokk oppi for mindre søl. Når barnet er sulten har jeg varm mat. Gjør dette når jeg vet det ikke er lenge til barnet skal spise og synes det er kjekt å være forberedt.
Ikke mange steder i Oslo som godtar å varme opp maten for meg. De sier noe om mattilsynets regler bla bla bla

Liker ikke appen jeg![]()
Smak og behag, vane og denslags vil jeg tro.Nei ser ikke hva som er tungvindt med den jeg da![]()
Æsj!!Nyser og nyser, snufser og snufser. Jeg lukter forkjølelse lang vei. Har ikke tid til dette!
Ååh....godt han kan overraske deg sånn!Jeg har en veldig fantastisk mann, men på enkelte områder henger han ikke bestandig med.
Jeg får blant annet aldri blomster, og må ordne kake til min egen bursdag.
Jeg klager ikke, det er helt greit, det er så mye bra med den mannen.
Sjokket var derfor stort når han fanatisk kom med blomster på bryllupsdagen vår for noen dager siden.
I dag kjøpte jeg som vanlig min egen bursdagskake, til min store overraskelse så kjøpte han også.
Nå er jeg skikkelig, skikkelig sukkerhøy![]()
Makan som tiden flyr!!! Synes du nettopp ble gravid jeg :-oTakk snuppa
Vi får håpe det ikke forverrer seg noe mer hos noen av oss, heldigvis ikke så lenge igjen,jeg er 29 uker i dag![]()
Hurra, snart i målJippi, 800 innlegg, bare 200 igjen
Slike menn liker viSovna, IGJENgodt med en mann da som skjønner at jeg er sliten og som tar seg av alt og lar meg sove litt
![]()
En helt vanlig hektisk dagHøres ut som min dag det der![]()
TakkÆsj!!håper du er bedre idag!
Hørtes hektisk utVel... våknet 06, opp 0630 og stelt to barn, levert storebror, handla, rydda og tørka støv, hadd snekkern her, henta storebror, gjort lekser, lagd middag, spilt spill, lagt barnOg så en del amming og bleieskift, trøsting og bæring sånn innimellom. Nå får vi snart overnattingsgjest fra hjemplassen min
![]()
HihiHaha ja ikke sant"stay away from my mama" hahah
![]()