Nei, er nok av dager å gjøre det påEr det, men ingen planer om å bli ferdig i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er nok av dager å gjøre det påEr det, men ingen planer om å bli ferdig i kveld
Kunne egentlig ha tenkt meg å avslutte måneden på 1.300 innlegg, mn det tror jeg ikke jeg klarerNei, er nok av dager å gjøre det på![]()
Høres ut som en koselig dag. Jeg skulle gjerne hatt litt kakeJeg hentet først frøkna som sang bursdagssang for meg halve veien hjem.
Hentet eldsten på SFO som hadde leget kort.
Vi dro i butikken sammen og kjøpte kake.
Hentet lille U og dro hjen.
Lagde middag, mannen kom hjem med enda mer kake.
Spiste middag, og så alt for mye kake.
Fikk "egoistisk" gave fra mannen i morges
Sitter nå og gjør finpussen på å sette opp min ny mobil![]()
Det går vel i boks, mange dager igjen av April.Jippi, 800 innlegg, bare 200 igjen
Hehe herlig når de slår til å overraskerJeg har en veldig fantastisk mann, men på enkelte områder henger han ikke bestandig med.
Jeg får blant annet aldri blomster, og må ordne kake til min egen bursdag.
Jeg klager ikke, det er helt greit, det er så mye bra med den mannen.
Sjokket var derfor stort når han fanatisk kom med blomster på bryllupsdagen vår for noen dager siden.
I dag kjøpte jeg som vanlig min egen bursdagskake, til min store overraskelse så kjøpte han også.
Nå er jeg skikkelig, skikkelig sukkerhøy![]()
Se herHøres ut som en koselig dag. Jeg skulle gjerne hatt litt kake![]()
Nam nam,ser mye bedre ut enn det glasset med isbiter jeg har foran meg.Se her
![]()
Det er mye igjenfår vann i munnen
![]()
Send over litt daDet er mye igjen![]()
Det klarer duJippi, 800 innlegg, bare 200 igjen
Hurra, så gøy!Jippi nye telefonen kom i dag![]()
Haha, godt hun passer på!Haha dagens. Gutten i kassa forsøker å flørte med meg, da stikker det ett lite hode frem fra vogna å sier "nei nei nei"![]()
God kveldGod morgenVært ei hektisk helg her, så har ikke fått vært her inne å skravlet på en stund nå! Men i dag har det blitt skikkelig drittvær her, så ser ut som det blir en rolig innedag på meg og lille
![]()
Det så godt ut! Her blir det litt gelé til dessert.Se her
![]()
Gratulerer så mye med dagenKunne egentlig ha tenkt meg å avslutte måneden på 1.300 innlegg, mn det tror jeg ikke jeg klarer
Med hvilken smak?Det så godt ut! Her blir det litt gelé til dessert.
Tusen takkGratulerer så mye med dagen![]()
Alltid herlig med skrytKontroll med mellomste i dag. Alt bra og er som hun skal. Faller sakte men sikkert på kurvene da. Men samtidig ble hun raskt stor som liten og har fortsatt i sin stigning. Men er nå såvidt under 50 percentilen. Flink jente. Og mammaen fikk også skryt og det er alltid kjekt![]()