Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult
Huff! Ikke gøy å ikke få sove. Kan du få litt avlastning i dag da?Jepp. Klokken fem idag ogsovet ekstremt lite siden jeg ikke var hjemme før 23:45 og i seng 0045. Men sovna ikke før rundt 3
hun var så urolig i tillegg.
Og jeg har jobb til 2330 idag også![]()
Ja var såKult![]()
Du får sove litt til daGod morgen damer. Vurderer å gå å legge meg igjen, for Har visst stått opp på feil fot i dag
Lei alle disse hormonene![]()
Ja tror kanskje jeg må detDu får sove litt til da![]()
Så stilig
Gå å legg degGod morgen damer. Vurderer å gå å legge meg igjen, for Har visst stått opp på feil fot i dag
Lei alle disse hormonene![]()
Tenkte du kunne muntre meg opp i stedetGå å legg deg![]()
Tidlig på i dag også? Eneste grunnen til at jeg er våken er fordi jeg skal levere bilen på service![]()
Jeg er så trøtt at det prker jeg ikkeTenkte du kunne muntre meg opp i stedet![]()
Dårlig natt på deg og?Jeg er så trøtt at det prker jeg ikke
Mhm noe så veldig ogsåDårlig natt på deg og?
Jeg måtte stå opp flere ganger. Lå sånn halvveis i søvne men fikk ikke sove skikkelig fordi kroppen var så urolig. Kanskje derfor jeg har en dårlig morgen for kjenner kroppen ikke vil være med meg i dag heller. Ufattelig ubehagelig. Helst lyst til å krype ut av egen kroppMhm noe så veldig også
Jeg gjorde det selv for mamma da jeg bodde langt vekke. Nå er det heldigvis lettere å besøke henneHa ha ja j3g driver stadig med support for mamma
Fikk ikke sove i tillegg til restless leg..Jeg måtte stå opp flere ganger. Lå sånn halvveis i søvne men fikk ikke sove skikkelig fordi kroppen var så urolig. Kanskje derfor jeg har en dårlig morgen for kjenner kroppen ikke vil være med meg i dag heller. Ufattelig ubehagelig. Helst lyst til å krype ut av egen kropp
Var du urolig i natt da eller fikk du bare ikke sove?
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Jeg blir tidvis sprø av det i grunnJeg gjorde det selv for mamma da jeg bodde langt vekke. Nå er det heldigvis lettere å besøke henne