kastet ut

Dagene går så Utrolig seint når enn venter på noe stort .

Ellers hormonene har løpt helt løpsk her .
Ene øyeblikket . Det er ikke du som er problemet

5 min senere . Stillhet I mange timer
Heldigvis har svigers Vært her I vinterferien å gitt meg mange gode råd .

Å det samme går igjen
Ligg lavt
La henne få fred
Ikke ta ting til deg
Hun er ikke seg selv
Ikke ta på henne osv

Lettere sagt enn gjort . Det er utrolig deprimerende å se noen du er så glad I ha det så vondt å I tillegg omtrent ikke eksistere for vedkommende...

Vil egentlig bare reise langt langt vekk men vet at det ikke er noe løsning .
 
Kanskje dere kan invitere noen venner på spillkveld f.eks, sånn at dere får noe felles fint å gjøre, som tar fokus litt vekk?
(Hvis hun orker da.)
 
Ja vi har faktisk begynt me en tradisjon med bingo hver onsdag på lokal tv .

Idag har jeg brukt tid på å vaske ned huset for å få fokus på andre ting

Vi fikk også hvilt ut fordi svigers tok seg av ungene. Det var herlig .

Nei gleder meg til prinsessa kommer nå . Mest sansynlig vil ting ordne seg da .. det gjelder bare å komme gjennom denne kneika ☺
 
Dagene går så Utrolig seint når enn venter på noe stort .

Ellers hormonene har løpt helt løpsk her .
Ene øyeblikket . Det er ikke du som er problemet

5 min senere . Stillhet I mange timer
Heldigvis har svigers Vært her I vinterferien å gitt meg mange gode råd .

Å det samme går igjen
Ligg lavt
La henne få fred
Ikke ta ting til deg
Hun er ikke seg selv
Ikke ta på henne osv

Lettere sagt enn gjort . Det er utrolig deprimerende å se noen du er så glad I ha det så vondt å I tillegg omtrent ikke eksistere for vedkommende...

Vil egentlig bare reise langt langt vekk men vet at det ikke er noe løsning .

Nå har ikke jeg lest alt her i det siste, men ville bare si at jeg
Syns det høres ut som hun står i fare for å utvikle alvorlig svangerskapsdepresjon. Dere burde søke profesjonell hjelp. All grunn til å ta dette seriøst.

Du er flink og står på for å holde familien sammen. Håper virkelig du lykkes og at ting ordner seg :Heartred
 
Nå syns jeg det virker som at kjæresten din får all skylden her. Men du sier om og om igjen at du har grunn i dette du også. Hva mener du at du har gjort for at saken har blitt som den har blitt?
Jeg nekter å tro at dama di er så psyko som hun kanskje blir fremstilt, for da hadde du ikke prøvd å få dette til å fungere.
 
Jeg har ikke vist nok forståelse blant annet . Svart igjen fx dette har jeg også skrevet .. det er alltid to sider av en sak og selvfølgelig kan vi alle gjør ting bedre

Men jeg har Vært ærlig . Å jeg er ikke typen som gir opp . Ellers hadde jeg aldri prøvd å få dette til å fungere igjen..

Noe det forøvrig er på god vei til å gjøre bare vi trykker på rette knappene og jobber som et team igjen.

Jeg kan ikke helt se at jeg har gitt henne all skyld . Synd om du sitter med det inntrykket. Det skal du få lov til å mene

Så må jeg spør . Hvorfor I alle dager skulle jeg ha skrevet de tingene om det ikke var fakta .
Så lenge jeg vet hun ikke er seg selv så kan enn tilgi mye Før enn gir opp .
 
Jeg har ikke vist nok forståelse blant annet . Svart igjen fx dette har jeg også skrevet .. det er alltid to sider av en sak og selvfølgelig kan vi alle gjør ting bedre

Men jeg har Vært ærlig . Å jeg er ikke typen som gir opp . Ellers hadde jeg aldri prøvd å få dette til å fungere igjen..

Noe det forøvrig er på god vei til å gjøre bare vi trykker på rette knappene og jobber som et team igjen.

Jeg kan ikke helt se at jeg har gitt henne all skyld . Synd om du sitter med det inntrykket. Det skal du få lov til å mene

Så må jeg spør . Hvorfor I alle dager skulle jeg ha skrevet de tingene om det ikke var fakta .
Så lenge jeg vet hun ikke er seg selv så kan enn tilgi mye Før enn gir opp .
Nei, jeg skrev nok mer til de andre hormonelle snellene som svarer deg i tråden at du ikke må være tøffel og at hun må du komme deg bort ifra. Sier jo at du har vært ærlig og at dere begge har skyld i at ting kanskje har gått litt over stell.
Ja, man kan både tilgi mye og overse en hel del når de vi er glad i ikke er seg selv. Så må vi prøve så godt vi kan å fikse ting! Hadde håpet å se at du fikk mer positiv feedback og at vi kunne motivere deg til å fortsette å være forståelsesfull og gi din gravide kjæreste støtte slik at dere begge kommer dere gjennom denne tunge tiden, ja for det er tungt å være hormonell, å krangle med partner, ikke strekke til etc.
 
Idag kom vendepunktet

Vi endte til slutt me å bare gråte å gråte begge to . Hvorfor ødelegge hverandre sånn . Ingen av oss kunne forstå det .. Vi fikk bare bekreftet at vi elsker hverandre og at det var oss to for alltid . Idag pratet vi om alt .

Å samboeren min bare gråt å gråt hun var så lei seg for alt . Å da begynte jo eg og

Jeg er så glad for at det endelig er mulig igjen å se fremover
 
Idag kom vendepunktet

Vi endte til slutt me å bare gråte å gråte begge to . Hvorfor ødelegge hverandre sånn . Ingen av oss kunne forstå det .. Vi fikk bare bekreftet at vi elsker hverandre og at det var oss to for alltid . Idag pratet vi om alt .

Å samboeren min bare gråt å gråt hun var så lei seg for alt . Å da begynte jo eg og

Jeg er så glad for at det endelig er mulig igjen å se fremover

Så bra! Det hørtes veldig terapeutisk og rensende ut! :)

Håper det fortsetter sånn! Vær åpne, rause, vis at dere elsker hverandre hver dag! :)
 
Takk for alle råd å tips .

Sletter denne tråden idag da ting nå er lagt bak oss å vi ønsker å se fremover ... Edit: det gikk vist ikke ann å slette tråder på dette forumet .. jaja kanskje det kan hjelpe andre . Jeg logger ivertfall ut nå

Det er bare oss selv som kan forsette å Være gode mot hverandre .

Dere som har svart har Vært til god motivasjon og hjelp
 
Last edited:
Så flott å høre at dere har kommet dit at dere kan se fremover!
Godt å vite at det finnes mennesker der ute som er ydmyke nok til å be om hjelp, og ikke minst ta den imot når livet butter litt.
Medmennesker er de beste rådgiverne! ;)

Lykke til videre! <3
 
Takk for alle råd å tips .

Sletter denne tråden idag da ting nå er lagt bak oss å vi ønsker å se fremover ... Edit: det gikk vist ikke ann å slette tråder på dette forumet .. jaja kanskje det kan hjelpe andre . Jeg logger ivertfall ut nå

Det er bare oss selv som kan forsette å Være gode mot hverandre .

Dere som har svart har Vært til god motivasjon og hjelp

Så bra det går bedre. :)
Om du ønsker å slette, så send en pm til en moderator. :)

Masse lykke til i framtiden!
 
En oppdatering er gjerne på sin plass

1 uke til termin å vi er forsatt et par .
Sterkere enn noen gang

Fra å Være hatet og bate I veien har nå ting gått til at vi ler av vår latterlige oppførsel å at sitat min samboer : det er ingen mann I verden som har stilt opp så mye så deg . Elsker deg min gode samboer ..

Så rådet jeg fikk om å stå I det at hun da ville se hva hun hadde stemte ivertfall. Lenge siden vi har hatt en skikkelig krangel å det er rett å slett bare heilt supert

Hjalp veldig med familievernkontoret. Vi åpnet øyene .

Nå gleder vi oss bare veldig til termin
 
Ååå, nå ble jeg glad!
Dette var oppdateringen sin det! ;)

Så godt å høre at det har ordnet seg mellom dere!
Godt jobba! ;)

Lykke til med siste innspurt! <3
 
Gratulerer så mye! :D

Fortsett å være rause med hverandre i tiden fremover nå, og kos dere med den nye prinsessa! <3
 
Back
Topp