Terminkalkulator

Nette

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg har en kjempefin app- som heter pregnancy ++:) den sier jeg har termin 6. Desember. Mens inne her på babyverden har jeg den 9. Desember.. Vet det ikke er så nøye enda da jeg får vite slik på oul, men litt nysgjerrig allikevel :shy: hvordan regner dere andre? :happy:

Jeg bruker babyverden sin jeg foreløbig. Synes alle viser forskjellig:P

De engelske regner som regel et svangerskap som 40 uker, mens i Norge regner vi 40+3. Derfor får du forskjellig :)
Bruker BV sin jeg. Justerer de engelske slik at det blir riktig med hvor jeg er i sv.skapet (6+3). Det får bare gå at termin blir litt feil i appene :)

Jeg bruker babyverden sin jeg foreløbig. Synes alle viser forskjellig:p
Ja jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal vise så forskjellig :) jeg tar ut i fra mens, men hadde positiv El test på cd 16, så jeg burde sikkert tatt ut ifra El, men usikker på om jeg da skal ta dagen man teller dpo da.. Huff så forvirrende.. Har liksom ikke lyst til å gå tilbake på dager heller.. Er 6+6 i dag, ny uke i morgen egentlig.. Lite lyst til å hoppe 2 dager tilbake.. :p

Mens termin, og app termin og ul termin har alle vært forskjellige på meg, men nå er det jo bare ul termin som gjelder. :D

Back
Topp